اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

ارتقاء کمی و کیفی پرستاران در چهارمحال‌وبختیاری در دستور کار است

ارتقاء کمی و کیفی پرستاران در چهارمحال‌وبختیاری در دستور کار است
خسروی گفت: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به‌دنبال ارتقا کمی و کیفی پرستاران در این دانشگاه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ محمدرضا خسروی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از پرستاران، اظهار کرد: از ابتدای خلقت پرستاری و تیمار کردن بیماران مطرح بوده است.
وی افزود: تیم پزشکی و پرستاری مکمل یکدیگر هستند و هیچ کس نمی‌تواند منکر خدمات قشر پرستار باشد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: معاونت درمان دانشگاه به‌دنبال ارتقا کمی و کیفی پرستاران در دانشگاه است.
خسروی عنوان کرد: به جهت تامین پرستاران علاوه بر ۶ هزار میلیارد تومان اعتباری که در اختیار دانشگاه‌های سراسر کشور قرار گرفت، با تصویب مجلس ۵ هزار میلیارد تومان در قالب کارانه نیز در اختیار دانشگاه‌ها قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در سه ماهه ابتدای سال ۱۴۰۰ رقم یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به صورت علی الحساب در اختیار پرستاران شاغل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد درخصوص آموزش پرستاران در زمینه‌های تخصصی و کاری،  اضافه کرد: همه تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم با ارائه آموزش‌های کاربردی جامعه پرستاری چهارمحال و بختیاری را ارتقا دهیم.
خسروی بیان کرد: چهارمحال و بختیاری استانی محروم اما سرشار از نیروهای توانمند است، بنابراین نیاز است پرستاران نقش حمایت‌کننده از پزشکان و سیاست‌های دانشگاه داشته باشند تا بیماران در استان‌های دیگر سرگردان نباشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه