اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری:

کار سخت پرستاری، نیازمند حوصله، صبر و مقاومت است

کار سخت پرستاری، نیازمند حوصله، صبر و مقاومت است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام گفت: مجموعه پرستاری به حق کار سختی را برعهده دارد و کار ایشان نیازمند حوصله، صبر و مقاومت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در آیین تجلیل از پرستاران در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مجموعه پرستاری به حق کار سختی را برعهده دارد و کار ایشان نیازمند حوصله، صبر و مقاومت است.
 
وی افزود: در حالی که کار پرستاری ظرافت‌های هنری و عشق به کار را می‌طلبد.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رسالت کار سخت پرستاری برای پرستاران آسان است چراکه این قشر پیروی یک بانویی هستند که سخت‌ترین و جان‌گدازترین وقایع را در عالم دیده، صبوری پیشه کرده و عاشقانه رسالت خود را انجام داده است.
 
نکونام با اشاره به اینکه ماندگاری حادثه کربلا به برکت حضور حضرت زینب(س) بود، عنوان کرد: جامعه‌ای که در برابر ظالم سکوت کند و انفعال نشان دهد چوب آن را می‌خورد مثل واقعه‌ داعش که در کشورهایی مثل عراق و سوریه رقم خورد.
 
وی خاطرنشان کرد: همه جنایت‌هایی که داعش از خود نشان داد را دیدیم و اگر نبودند مردانی چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی(ع) چه بسا این جانی‌ها وارد ایران می‌شدند.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: امروز جامعه ایرانی به دفاع از آرمان‌های اسلامی با پیروی از عاشورای حسینی(ع) نیاز دارد.
 
نکونام تاکید کرد: باید از آن‌هایی که در حوادث اخیر و دیگر حوادث جامعه رفتارهای منفعلانه دارند پرسید" جواب امام راحل را چگونه خواهید داد؟"
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه