اخبار داغ

مدیر مخابرات منطقه یزد مطرح کرد؛

جزئیات دریافت هزینه ۱۵ هزارتومانی قبوض تلفن ثابت در یزد

جزئیات دریافت هزینه ۱۵ هزارتومانی قبوض تلفن ثابت در یزد
زارع، مدیر مخابرات منطقه یزد گفت:اکثریت مردم یزد اصلا متوجه ابلاغ و اجرای بخشنامه دریافت هزینه 15 هزارتومانی نگهداری خطوط تلفن ثابت نشدند زیرا هیچگونه افزایش قیمتی برایشان اعمال نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا زارع در گفتگو با خبرنگاریزدرسا، در مورد مباحث مطرح شده اخیر در فضای مجازی مبنی بر دریافت هزینه ۱۵ هزارتومانی آبونمان از تلفن ثابت اظهار داشت: این مبلغ به هیچ عنوان ارتباطی با آبونمان و دیگر مسائل ندارد بلکه این مبلغ به دلیل هزینه نگداری خط تلفن ثابت دریافت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی ادامه داد: نگهداری ۲۴ ساعته یک خط تلفن ثابت و اینکه خط مورد نظر در تمام لحظات شبانه روز قابلیت ارائه خدمات داشته باشد نیازمند هزینه هایی مانند تجهیزات، برق، پیمانکار و... است و این هزینه برای استان یزد به صورت کامل و دقیق مشخص است که به صورت متوسط برای هر خط تلفن ثابت حدود۲۰ هزارتومان است.
,
 
,
مدیر مخابرات منطقه یزد با تاکید بر اینکه هزینه های انجام شده باید از محلی تامین شود خاطرنشان کرد: این موضوع برای سالها مورد بحث و تبادل نظر بود و در نهایت شورای رقابت قیمت ۲۰ هزارتومان برای شهر تهران، ۱۵ هزارتومان برای مراکز شهرستان ها و برای روستاها صفر تعیین و این موضوع نیز مورد تائید سازمان تنظیم مخابرات و ستاد تنظیم بازار قرار گرفته و از ۲۷ مرداد ابلاغ و از اول شهریور اجرایی شده است.
,
 
,
 زارع عنوان داشت: این هزینه نگهداری برای مشترکینی اعمال خواهد شد که زیر سقف مشخص شده از تلفن ثابت استفاده خواهند کرد به این گونه که اگر قبض یک مشترک ۱۴ هزار و۵۰۰تومان باشد تنها ۵۰۰ تومان به قبض وی اضافه خواهد شد و اگر بیش از ۱۵ هزار تومان باشد هیچ هزینه اضافه ای به وی تحمیل نخواهد شد.
,
 
,
مدیر مخابرات منطقه یزد با تاکید بر اینکه اکثریت مشترکین تلفن ثابت استان یزد در حال استفاده از خط تلفن ثابت خود هستند و به هیچ عنوان هزینه ای به انها اضافه نشده است و اصلا متوجه ابلاغ و اجرای این بخشنامه نشده اند ابراز داشت: این هزینه برای افرادی اعمال شده است که از خط تلفن ثابت خود استفاده نکرده و یک امکاناتی را بلا استفاده رها کرده اند.
,
 
,
وی ادامه داد: در دو ماه اخیر و پس از اجرای این قانون عده ای از افراد که دارای خط های بلا استفاده بودند به مخابرات مراجعه و درخواست واگذاری خط خود را داشته اند که همین موضوع باعث شده مخابرات بتواند خدمات خود را به تعداد بیشتری از مشترکین واقعی ارائه دهد.
,
 
,
مدیر مخابرات منطقه یزد با توصیه به همشهریان جهت استفاده از تلفن ثابت اظهار داشت: با قانون جدید عملا امکان تماس رایگان تا سقف ۱۵ هزارتومان برای خط تلفن ثابت مهیا شده است و با توجه به اینکه هزینه تماس تلفن ثابت به ثابت بسیار کمتر از انواع تماس های دیگر است، خانوارها اینگونه می توانند تا حدودی هزینه های خانوار خود را کاهش دهند.
,
 
,
زارع با اشاره به اینکه استان یزد در زمینه میزان نفوذ تلفن ثابت در کشور رتبه ۴ را دارا است و به ازای هر ۱۰۰ نفر ۴۴ تلفن ثابت وجود دارد تصریح کرد: هزینه خریداری اشتراک تلفن ثابت  ۲۰۰ هزار تومان به اضافه ۹درصد مالیات است ولی هزینه ای که برای اتصال یک خط تلفن ثابت انجام می شود بالغ بر ۳ میلیون تومان است.
,
 
,
انتهای پیام/ک
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه