اخبار داغ

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قم بنی‌هاشم(ع):

قطار انقلاب به سرعت مسیر خود را طی می کند

قطار انقلاب به سرعت مسیر خود را طی می کند
سردار افضلی گفت: قطار انقلاب به سرعت مسیر خود را طی می کند و ما نباید از این قطار تا پایان مسیر پیاده شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سردار افضلی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در همایش تبیینی بنیاد مستضعفان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد:اگر نگاهی به 5 اذر 58 داشته باشیم یکی از ابتکارات آن زمان  تشکیل بنیاد مستضعفان بود و عمده ارگان هایی که با تفکر انقلابی شکل گرفت و این یک عزمت و افتخاری است که الان شاهد آن هستیم.
وی با اشاره به اینکه اوج تهدیدات دشمن زمانی صورت گرفت که بسیجیان و دانشجویان پیرو خط امامین انقلاب بودند تصریح کرد: بعد از آن تهدیدات استکبار و دشمنان قسم خورده انقلاب به اوج خود رسید.
افضلی عنوان کرد: سال 1398 در کشور ما یوم الله دیگری اتفاق افتاد با تشییع پیکر مطهر سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی همه مردم فریاد انتقام سر دادند، این یعنی افتخار،عزت و تفکر بسیجی در جامعه ما که از چشم طمع جهانخواران و استکبار دور خواهد ماند.
وی با تاکید بر اینکه امروز یکی از وظایف اصلی آحاد بسیجیان جهاد تبیین است بیان داشت: جهاد تبیین نقشه جامع و کاملی است که باید آن را اجرا کنیم، در واقع جهاد تبیین یعنی آن جایی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی ضرورت و اهمیت فضای مجازی را بسیار مهم برشمردند و گفتند اگر من مسئولیت یک کشور به عهده ام نبود مسئول فضای مجازی می شدم.
افضلی اذعان داشت: فضای مجازی که امروز اینچنین تهدید می کند، قربانی می گیرد تا جایی که خیلی از خانواده های مومن و انقلابی و با ایمان ما دچار اسیب می شوند باید مدیریت شود.
وی با اشاره به اینکه مملکت ما مقدمات تحویل حکومت اسلامی را به صاحب اصلی خود فراهم کرده است گفت: امروز اگر بخواهیم به وظیفه اصلی و اساسی خودمان جامع عمل بپوشانیم عمل کردن به جهاد تبیین برای خنثی کردن عملیات فریب است.
افضلی با تاکید بر اینکه به گفته مقام معظم رهبری راه برون رفت از مشکلات مذاکره با آمریکا نیست گفت: آمریکا به دنبال باج خواهی است آن ها با اصل دین و نظام مشکل دارند،امروز مشکل ما فاصله گرفتن از قران و نماز است، هرچند دشمنان ما به ارزش های ما شدیدترین حملات را داشته اند، آن ها دم از آزادی زنان می زنند در حالی که خودشان کمترین توجه را به این جامعه دارند.
وی یادآور شد: امروز دانشمندان انقلاب اسلامی به رتبه های برتر در دنیا دست پیدا کرده اند، از لحاظ قدرت نظامی بدون در نظر گرفتن سپاه رتبه 14 در بین 140 کشور مستقل را دارا هستیم.
افضلی با تاکید بر اینکه ما باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم گفت: قطار انقلاب به سرعت مسیر خود را طی می کند و ما نباید از این قطار تا پایان مسیر پیاده شویم.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه