اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع):

حوادث اخیر مردم را نگران نکند/ لزوم برخورد جدی با اغتشاشگران

حوادث اخیر مردم را نگران نکند/ لزوم برخورد جدی با اغتشاشگران
سردار اکبری گفت: امروز اگر با اغتشاشگران و کسانی که نظم جامعه را بر هم زدند برخوردی نشود زندگی بسیاری از جوانان ما مخدوش می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری پیش از ظهر امروز در همایش تبیینی بنیاد مستضعفان چهارمحال و بختیاری گفت: امروز اگر با اغتشاشگران و کسانی که نظم جامعه را بر هم زدند برخوردی نشود زندگی بسیاری از جوانان ما مخدوش می شود و اگر با فریب‌خوردگان نیز تذکری داده می شود برای این است که آن ها را از چنگال دشمن نجات دهیم.
وی با اشاره به اینکه ما در مسائل فرهنگی بسیار عقب هستیم تصریح کرد: فضای مجازی ما رها شده است، در زمینه عفاف و حجاب نتوانستیم به خوبی عمل کنیم، دین زدایی کار دشمن است که هدف اصلی آن ها نشانه گرفتن عفاف و حجاب بانوان ما بود.
اکبری با تاکید بر اینکه دشمن ایمان جوانان ما را نشانه گرفته و آن را ضعیف کرده است بیان داشت: دشمن برای اینکه نظام ما را بر زمین بزند بسیار کار کرده و از هر ترفندی استفاده کرد.
وی با بیان اینکه اسلام برای زن ارزش زیادی قائل است گفت: فریاد زن، زندگی و آزادی را سر می دهند در حالی که اسلام از همان ابتدا برای یک زن ارزش زیادی را قائل شد .
اکبری اضافه کرد: شما بعد معنویت را از دست ندهید، جنگ هشت سال دفاع مقدس ما بر پایه توکل بر خدا و توسل ائمه اطهار و گوش به اماین انقلاب بود تا پیروزی را دست گرفتیم.
وی با تاکید بر اینکه از این حوادث کوچک نگران نباشید گفت: علی کریمی و امثال این ها را به این راحتی نمی توانستید بشناسید اما الان هویت آن ها برای همگان شناخته شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه