اخبار داغ

در باب اپوزیسیون‌نمایی یک عضو شورا:

اعضای منتقد شورای شهر تبریز برای مردم چه کرده‌اید؟!

اعضای منتقد شورای شهر تبریز برای مردم چه کرده‌اید؟!
این روزها ژست انتقادی حتی به برخی مسئولان هم رسیده و در حالیکه خودشان مسئول درست کردن وضع هستند در چهره یک منتقد ظاهر شده‌اند، یکی از این افراد عضو شورای شهر تبریز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، چند ماه قبل بود که پرویز هادی، عضو شورای شهر تبریز ویدیویی از سفر به روستاهای محروم سیستان و بلوچستان به همراه چند تن از هنرمندان و ورزشکاران برای آبرسانی به این مناطق در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در نگاه اول این مساله جای تقدیر دارد و کسی به جز دیده احترام به قهرمان سابق کشتی استان نگاه نمی‌کند اما موضوع وقتی جالب می‌شود که این قهرمان سابق کشتی و عضو فعلی شورای شهر تبریز ژست انتقادی و به قول رسانه‌ها چهره اپوزیسیونی به خود می‌گیرد در حالیکه در حال حاضر در همین شهر تبریز مسئول است.

,

پرویز هادی در استوری در صفحه اینستاگرامی خود با انتقاد از نمایندگان که مسئول تصمیم گیری و قانونگذاری کشور هستند، عنوان کرده که آه مظلومان خانمان سوز است اما عنوان نکرده است که آه مظلومان حاشیه‌نشینِ تبریز، معلولینِ در حسرتِ مناسب سازی شهر و مردمی که در حسرت یک آسفالت صاف هستند هم خانمان سوز است.

,

قهرمان سابق کشتی استان که این روزا عنوان عضو شورای شهر تبریز را یدک می‌کشد شاید بهترباشد قبل از گرفتن ژست انتقادی به مردم و رسانه‌ها توضیح دهد که در یک سال گذشته کدام طرح و لایحه را برای خدمت به مردم مستضعف تبریز به شورای شهر برده است؟ کدام قدم را برای رفع مشکلِ حاشیه‌نشینان شهر برداشته است و در جایگاه عضو شورا کدام مطالبه را برای رفع مشکلات مردم محروم تبریز از نمایندگان و مسئولین کشوری داشته است؟

,

آیا مردم و رسانه‌ها صدای پهلوان هادی را به جز در درگیری با یکی از اعضای شورا آن هم بر سر تیمداری کردن یا نکردن شهرداری و یا مشکلات داخل شورایی خود در جای دیگری هم شنیده‌اند؟!

,

شاید این روزها لازم باشد کسی به این عضو شورای شهر یادآور شود چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است و بهتر است پرویز هادی و دیگر شورانشینان در کسوت عضو شورای شهر به مشکلات مردم تبریز رسیدگی کنند تا اینکه ژستِ اپوزیسیونی به خودشان بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه