اخبار داغ

گزارش/

اندرمصائب هوایی شدن پیرمرد ترکمن/ تراکتورِ زنوزی خرق عادت نکرد

اندرمصائب هوایی شدن پیرمرد ترکمن/ تراکتورِ زنوزی خرق عادت نکرد
استعفای ناگهانی سرمربی کهنه‌کار تراکتور بار دیگر این تیم را در بلاتکلیفی فرد برده و دست پرشورها را حسابی در پوست گردو گذاشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش آناج، برخلاف آنچه که باشگاه تراکتور در هنگام توافق با قربان بردیف مبنی بر همکاری ۳ الی ۵ ساله و وعده‌های تبدیل شدن به قدرت بلامنازع در آسیا! با این سرمربی کهنه‌کار اعلام کرده بود، پیرمرد روسی با ارائه استعفاء از سمت خود، خیلی زود از پشت فرمان تراکتور پیاده شد و حتی برف تبریز را هم ندید!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

بردیف درحالی عطای کارش در تراکتور را به لقایش بخشید که سرخ‌پوشان در اردوی تدارکاتی میان‌فصل در ترکیه به سر می‌بردند و سرمربی ترکمن پس از دریافت پیشنهاد باشگاه سوچی روسیه عنان اختیار از دست داده و درخواست جدایی خود را به مسئولان باشگاه تراکتور ارائه کرد تا رسما از سمت خود در این تیم کناره‌گیری کند.

,

فی‌الواقع، بردیف که نتایج چندان مناسبی هم با تراکتور کسب نکرده و امیدها به ادامه حضور او صرفاً برای ایجاد ساختارسازی و ثبات و خاتمه دادن به تغییرات بی‌پایان بود، رفتاری خارج از اصول اخلاقی و حرفه‌ای فوتبال نشان داد و بدون توجه به تعهدش با باشگاه تراکتور تصمیم به خروج از این تیم گرفت.

,

تصمیمی که بر اساس اعلام ایوب بهتاج، سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور قرار بود روز گذشته در جلسه هیات مدیره این باشگاه مورد بررسی قرار بگیرد، لیکن تاکنون هیچ خبری در این رابطه از سوی رسانه رسمی باشگاه تراکتور مخابره نشده است.

,

این درحالی است که مسئولان باشگاه تراکتور نیز همزمان با بلاتکلیفی دوباره در کادرفنی تیمشان از دسترس خارج شده‌ و پاسخگو نیستند و تلاش خبرنگار ما برای پیگیری آخرین وضعیت نیمکت این تیم برای کسب اطلاعات موثق هیچ نتیجه‌ای نداشته است.

,

درحال حاضر و با اینکه جدایی به نظر قطعیِ قربان بردیف از تراکتور هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره بازگشت ارطغرل ساغلام یا ساکت الهامی به این تیم وجود دارد و در این میان، شایعاتی از احتمال حضور دراگان اسکوچیج، سرمربی سابق تیم ملی هم مطرح می‌شود.

,

با این اوصاف، باید منتظر بود و دید که نیمکت همیشه لغزان و لرزان تراکتور که در دوران مالکیت زنوزی رکورد بی‌ثباتی در فوتبال کشور را شکسته است، با پایان کار قریب‌الوقوع بردیف درنهایت به چه کسی خواهد رسید و کدام مربی جانشین این سرمربی در ادامه مسابقات فصل جاری فوتبال کشور خواهد شد؟

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه