اخبار داغ

پنج عضو هیات علمی دانشگاه کردستان در لیست پژوهشگران برتر ایرانی

پنج عضو هیات علمی دانشگاه کردستان در لیست پژوهشگران برتر ایرانی
سرپرست دانشگاه کردستان گفت: پنج عضو هیات علمی این دانشگاه کردستان، بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) در لیست پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر ایرانی قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد قادرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار کردتودی، اظهار کرد: بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، دکتر هیمن شهابی (ژئومورفولوژی)، دکتر عطالله شیرزادی (مرتع و آبخیزداری)، دکتر عبدالله سلیمی (شیمی)، دکتر حسن بیورانی (برق) و دکتر جعفر عبدالله زاده (گیاه پزشکی) در فهرست پژوهشگران یک درصد برتر ایرانی قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی افزود: لیست پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر ایرانی بر اساس پردازش‌هایی منتشر می‌شود که پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بر روی داده‌های استخراجی از دو پایگاه ESI و WoS انجام داده است.

,

سرپرست دانشگاه کردستان، با بیان اینکه این لیست شامل فهرستی از دانشمندان است که مقالات منتشرشده آنها، پیشرفت در زمینه‌های مربوطه را تسریع و بر بهره‌وری سایر پژوهشگران تاثیر به‌سزایی داشته است، عنوان کرد: سال گذشته هم چهار نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه در لیست پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر ایرانی قرار داشتند که در سال ۲۰۲۲، این تعداد به پنج نفر افزایش پیدا کرده است.

,

قادرزاده یادآور شد: دانشگاه کردستان همه ساله در زمینه های مختلف علمی، آموزشی و پژوهشی موفقیت های چشمگیری کسب می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه