اخبار داغ

نماینده مردم اسفراین:

تمامی کارگران ساختمانی بیمه می‌شوند

تمامی کارگران ساختمانی بیمه می‌شوند
امان الله حسین پور از تصویب طرح بیمه کارگران ساختمانی خبر داد و گفت: تمامی کارگران دارای پروانه مهارت فنی شاغل مستقیم در امر احداث و یا افزایش زیربنای ساختمان،تجدیدبنا،تعمیرات اساسی و یا تخریب بیمه می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امان‌الله حسین پور، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه این طرح یکی از وعده های مهم در جهت تامین بنیان آتیه این قشر زحمتکش بود، افزود: با همکاری نمایندگان مجلس،سازمان تامین اجتماعی مکلف شد تا کارگران دارای پروانه مهارت فنی شاغل مستقیم در امر احداث و یا افزایش زیربنای ساختمان،تجدیدبنا،تعمیرات اساسی و یا تخریب آنها را بیمه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی گفت: یکشنبه ۶ آذر مجلس طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی را بررسی کرد و در نهایت آن را به تصویب رساند.

,

حسین پور درباره سازوکار پیش بینی شده برای پیشگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در این طرح گفت: افرادی که تحت پوشش این بیمه قرار گیرند هر شش ماه یکبار راستی‌آزمایی خواهند شد،ضمن اینکه سامانه‌ای نیز برای درج اطلاعات این بخش راه‌اندازی می‌شود.

,

نماینده اسفراین در مجلس افزود: برنامه های لازم در این طرح پیش‌بینی شده است تا مانع از سوءاستفاده‌های احتمالی شود و حقی از کارگران زحمتکش ساختمانی تضییع نشود.

,

وی تاکید کرد:اگر در مراحل راستی‌آزمایی معلوم شود که تخلفی صورت گرفته است و افرادی غیر از کارگران ساختمانی از مزایای این بخش استفاده کرده‌اند برای تخلف صورت گرفته در این زمینه مجازات‌هایی اعم از نقدی و لغو مجوز کارفرما تعیین شده است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه