اخبار داغ

سخنگوی حماس:

فلسطین مسئله مرکزی امت اسلام و آزادگان جهان است

فلسطین مسئله مرکزی امت اسلام و آزادگان جهان است
سخنگوی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از همبستگی گسترده با مسئله فلسطین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر استقبال می‌کنیم. همبستگی با فلسطین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تأکیدی بر این مسئله است که فلسطین مسئله مرکزی امت اسلام و در قلب میلیون‌ها تن از فرزندان این امت و آزادگان جهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت النشره، عبداللطیف القانوع، سخنگوی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از همبستگی گسترده با مسئله فلسطین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر استقبال می‌کنیم. همبستگی با فلسطین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تأکیدی بر این مسئله است که فلسطین مسئله مرکزی امت اسلام و در قلب میلیون‌ها تن از فرزندان این امت و آزادگان جهان است.

در این بیانیه آمده است: همبستگی با مسئله فلسطین دلیلی بر انزوای این رژیم اشغالگر است. ما از گروه‌های عربی و اسلامی و تمام آزادگان جهان که همبستگی خود را با مسئله عادلانه فلسطین اعلام کرده‌اند و با اشغالگری صهیونیست‌ها مخالفند، قدردانی می‌کنیم.

قطر که میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ است شاهد حمایت گسترده از فلسطین در جریان مسابقات است و هیچ مسابقه یا فعالیت ورزشی نیست که در آن پرچم فلسطین برافراشته نشود.

برخی شبکه‌های اجتماعی نیز ویدیوهایی را از مخالفت بسیاری از تماشاچیان عرب با مصاحبه با رسانه‌های اسرائیلی منتشر کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه