اخبار داغ

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی خبر داد؛

پرداخت ۸۳۵ میلیارد تومان تسهیلات تولید و اشتغال در خراسان جنوبی

پرداخت ۸۳۵ میلیارد تومان تسهیلات تولید و اشتغال در خراسان جنوبی
ذاکریان از پرداخت ۸۳۵ میلیارد تومان تسهیلات بند الف تبصر ۱۸ از محل قانون بودجه ۱۴۰۰ در استان به منظور کارآفرینی، اشتغال و حمایت از تولید در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مرتضی ذاکریان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: بر اساس اعلام بانک ها تا کنون ۸۳۵ میلیارد تومان تسهیلات از محل قانون بودجه ۱۴۰۰ برای حمایت از تولید، کارآفرینی و ایجاد اشتغال در استان پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی بیان کرد: از مجموع دو هزار و ۸۸۹ طرح مصوب شده در کارگروه استانی بند الف تبصره ۱۸ تا کنون یک هزار و ۲۹۵ طرح تسهیلات را دریافت کرده اند.

,

ذاکریان ادامه داد: از مجموع ۸۸۵ میلیارد تومان اعتبار ابلاغی نیز تا کنون ۸۳۵ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

,

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشترین طرح مرتبط با بخش کشاورزی بوده است، عنوان کرد: از یک هزار و ۱۱۸ طرح مصوب در این بخش تا کنون ۵۰۳ طرح به ارزش ۳۶۷ میلیارد تومان پرداخت شده است.

,

وی افزود: در بخش صنعت و معدن از مجموع ۵۲ طرح ۱۱ طرح به ارزش ۲۶۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

,

ذاکریان در ادامه گفت: در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از مجموع ۴۳۲ طرح به ارزش ۱۴۷ میلیارد تومان بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان تا کنون پرداخت شده است.

,

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی عنوان کرد: در حوزه علم و فناوری نیز از ۲۶ طرح که ۸۵ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان ۹ طرح به ارزش ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

,

وی افزود: از طرح های اداره کار نیز از مجموع ۳۳۴ طرح به ارزش ۱۳۸ میلیارد تومان تا کنون ۹۵ طرح به ارزش ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

,

ذاکریان بیان داشت: در حوزه آی سی تی مجموعا ۴۷ طرح داشته ایم که ۲۸ طرح با تسهیلاتی بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان پرداخت شده است.

,

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی عنوان کرد: از طرح های کمیته امداد نیز ۴۵۸ طرح مصوب با ۶۲ میلیارد تومان تسهیلات داشته ایم که ۲۰۰ طرح با ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تامین منابع مالی شده است.

,

به گفته وی میزان پرداختی طرح های کمیته امداد از مجموع مصوب استان بیشتر بوده که بانک ها از محل منابع داخلی خود پرداخت داشته اند.

,

ذاکریان گفت: با پرداخت این تسهیلات بیش از ۱۱ هزار فرصت شغلی تثبیت و ایجاد شده است.

,

وی با بیان اینکه ۶ هزار فرصت شغلی تثبیت و ۵ هزار شغل جدید ایجاد شده است، عنوان کرد: پیش بینی می کنیم تحرک خوبی در حوزه های اقتصادی رخ دهد و ارزش افزوده استان در سال ۱۴۰۱ رشد قابل توجهی داشته باشد.

,

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی تصریح کرد: برای سال ۱۴۰۱ نیز بیش از دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به استان ابلاغ شده که پس از ابلاغ دستور العمل های مربوطه و قراردادهای عاملیت بانک ها به متقاضیان واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

,

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند برای دریافت این تسهیلات طرح های خود را به دستگاه های مربوطه ارائه تا پس از بررسی در کمیته های شهرستانی و کارگروه استانی از این تسهیلات بهره مند شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه