اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

بجنورد ضعیف‌ترین سرانه فضای آموزشی خراسان شمالی را دارد/ ۱۲ فضای آموزشی مرکز استان کاربری اداری دارند

بجنورد ضعیف‌ترین سرانه فضای آموزشی خراسان شمالی را دارد/ ۱۲ فضای آموزشی مرکز استان کاربری اداری دارند
ابوالقاسم اکبری گفت: سرانه فضای آموزشی در شهرستان‌های خراسان شمالی تفاوت دارد و ضعیف‌ترین سرانه فضای آموزشی استان مربوط به شهرستان بجنورد مرکز استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک از بجنورد، ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در بیست و چهارمین جشنواره خیران مدرسه ساز خراسان شمالی اظهار داشت: خیران مدرسه ساز جمعی از نیکوکاران هستند که با ساختن و بازسازی مدارس، بار سنگینی از دوش آموزش و پرورش برداشتند و امید را برای دانش آموزان به ارمغان آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: در سال ۹۲ تعداد ۱۵۹ هزار دانش آموز در خراسان شمالی تحصیل داشتند که امسال این تعداد با رشد ۳۱ هزار نفری به ۱۹۰ هزار دانش آموز رسیده است.

,

اکبری اضافه کرد: میانگین فضای آموزشی خراسان شمالی به صورت ظاهری با میانگین کشوری برابر است اما عقب ماندگی هایی در رسیدن به جایگاه مطلوب کشوری و سرانه ۸.۵ متر مربع دارد.

,

وی با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی در شهرستان های خراسان شمالی تفاوت دارد، گفت: متاسفانه ضعیف ترین سرانه فضای آموزشی استان مربوط به مرکز خراسان شمالی است.

,

اکبری بیان داشت: در حال حاضر از  ۱۲ مدرسه و فضای آموزشی مرکز خراسان شمالی برای فضای اداری مورد استفاده قرار گرفته و از حدود ۲۱۰ کد مدرسه در مرکز استان ۱۹۴ مدرسه به صورت دو نوبته فعالیت دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه