اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

محرومیت‌زدایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی مهم‌ترین برنامه پایگاه‌های بسیج است

محرومیت‌زدایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی مهم‌ترین برنامه پایگاه‌های بسیج است
سردار بهمن ریحانی گفت: یک از اولویت‌ها و مهمترین برنامه‌های پایگاه‌های بسیج محرومیت‌زدایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد نیوز، سردار بهمن ریحانی در جمع خبرنگاران با گدامیداشت هفته بسیج در خصوص نقش پایگاه‌های بسیج اظهار داشت: پایگاه‌های بسیج محلات محل تمرکز بسیجیان بوده و در خدمات رسانی به مردم در همه عرصه ها و خصوصاً حوادث و بحران‌ها حضور فعالی داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد نیوز,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: یک از اولویت ها و مهمترین برنامه های پایگاههای بسیج محرومیت‌زدایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

,

وی از دیگر اقداماتی که به‌عنوان یک اولویت مهم در پایگاه‌های بسیج استان باید مورد توجه قرار بگیرد تشکیل گروه‌های سایبری است؛ باید از طریق همین پایگاه های فضای مجازی و سایبری سواد رسانه‌ای اقشار مردم را ارتقاء داد تا در بحران ها، اسیر حاشیه‌سازی‌ها و شایعات جعلی ساخت دشمن نشوند و بتوان به گردنکشی دشمن در این فضا پاسخ داد.

,

سردار ریحانی در ادامه به نقش و جایگاه مساجد و ارتباط این نهاد با بسیج پرداخت و گفت: مساجد به عنوان پایگاهی برای حل و رفع مشکلات و رسیدگی به کلیه امور مسلمین است که ائمه جماعات، هیات امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج با تعامل بیشتر با همدیگر برای رفع مشکلات مردم محل تلاش کنند.

,

وی همچنین تشکیل و کیفیت بخشی به حلقه های شجره طیبه صالحین در مساجد را عامل جذب جوانان و مشارکت آنها در برنامه های فرهنگی مساجد دانست و با بیان این که در فعال کردن مساجد، همه گروه ها و افراد مسئولیت دارند، گفت: همه متولیان امور مسجد باید وارد میدان شوند.

,

سردار ریحانی در بخش دیگری از سخنانش به تشکیل صندوق‎های اعتباری قرض ‎الحسنه در پایگاه‎های مقاومت و مساجد محلات اشاره کرد و گفت: عملکرد خوب این صندوقها موجب اعتمادسازی میان مردم شده بنابراین باید آنها را توسعه داد.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه همچنین با اشاره به فعالیت‎های خوب انجام‌ شده در حوزه اردوهای راهیان نور، آن را اقدامی فرهنگی در آشنایی نسل جوان با فرهنگ جهاد و شهادت دانست که نقش تربیتی دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه