اخبار داغ

گلایه‌های ادامه‌دار نان بی‌کیفبت؛

افزایش قیمت، حریف بی‌کیفیتی نان در یاسوج نشد

افزایش قیمت، حریف بی‌کیفیتی نان در یاسوج نشد
کیفیت نان در نانوایی‌های کهگیلویه و بویراحمد بخصوص در مرکز این استان به شکل چشمگیری کاهش‌یافته است به طوری که شهروندان از این وضعیت گلایه‌مند هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس وضعیت کیفیت نان در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از تخلف کم فروشی و وزن پائین چانه ها پار ا فراتر گذاشته و به اذعان خبازان این آرد هست که متهم اصلی کیفیت پائین نان در یاسوج است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فروش کیلویی نان راهکاری بود که مسئولان برای مبارزه با کم فروشی و قاچاق آرد در نظر گرفتند تا اجرای این طرح ملی سازی و هوشمند سازی فروش نان توسط نانوایی ها آغازی بر توزیع یارانه مستقیم نان به خبازی ها که حلقه آخر تولید نان هستند باشد.

,

بالغ بر 99 درصد از نانوایی های شهر یاسوج به کارتخوان هوشمند تجهیز شده و حالا مشخص هست که هر نانوایی در استان به چه میزان نان فروش می کند اما غفلت از نظارت بر کار نانوایی ها کیفیت نان را وارد دست انداز توجیه کرده و شهروندان یاسوجی از این وضعیت گلایه مند هستند.

,

یکی از شهروندان یاسوجی در تماس با دفتر این رسانه با ابراز گلایه از وضعیت کیفیت نان در این شهر مدعی شد؛ از دلایل پایین بودن کیفیت نان در یاسوج انتقال گندم‌های تولیدی استان  به نقاط دیگر و آوردن آرد بی کیفیت به کهگیلویه و بویراحمد است.

,

او در ادامه با بیان اینکه گندم تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد از مرغوبترین نوع بوده اما کیفیت نان در شهرهای استان بخصوص یاسوج بسیار ضعیف است گفت: کیفیت پایین آرد، عدم مهارت کافی خبازان و دستگاه های نانوایی قدیمی از جمله دلایل پائین بودن کیفیت نان است.

,

, ,

محمد روحی از دانشجویان ساکن شهر یاسوج در تماس با خبرنگار این رسانه پایین بودن نظارت برکار نانواها را دلیل افت کیفیت نان ارزیابی کرد و اذعان داشت: در برخی ساعت‌ها بویژه ساعت 21 به بعد در شهریاسوج نان پیدا نمی‌شود و باید نان را از مغازه‌ها با قیمت بیشتر تهیه کرد.

,

وی اظهار کرد: متأسفانه کیفیت نان در اکثر نانوایی‌های شهر به نسبت پایین است، یعنی نان وقتی پخت می‌شود فقط باید در همان لحظه استفاده شود چرا که با گذر زمان تبدیل به یک لاستیک می‌شود.

,

کیفیت نان در استان کهگیلویه و بویراحمد موضوعی بوده که بارها شهروندان گلایه و رسانه ها به آن پرداخته اند و با وجود افزایش قیمت ها که مسئولان این افزایش را فرصتی برای بالا رفتن کیفیت عنوان می کردند هرگز تحقق نیافته است.

,

گفتنی است مسئولان صمت استان در زمان مختلف به موضوع عدم کیفیت مناسب نان در شهر یاسوج اشاره داشتند اما با گذشت زمان همچنان بی کیفیتی حلقه مفقوده تولید این مهم در کهگیلویه و بویراحمد است. (اینجا بخوانید)

, اینجا بخوانید,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه