اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان خبر داد؛

تردد بیش از ۷۷ هزار مسافر از پایانه مرزی ریمدان

تردد بیش از ۷۷ هزار مسافر از پایانه مرزی ریمدان
جلال‌الدین قادری از تردد بیش از ۷۷ هزار و ۶۲۸ مسافر در سالجاری از این پایانه مرزی در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد که نسبت به مشابه سال قبل رشد بیش از هزار و ۷۰۰ درصد را نشان می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، جلال‌الدین قادری بیان کرد: از مجموع تردد های این مدت در پایانه مرزی ریمدان ۴۹ هزار و ۶۵۹ نفر ورودی و ۲۷هزار و ۹۶۹ نفر نیز خروجی به ثبت رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان با توجه به اینکه توسعه و ساماندهی پایانه‌های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشورهای دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است طرح‌های عمرانی را در این پایانه مهم مرزی استان اجرا کرد که نتیجه مثبت آن در استقبال شایسته از زوار پاکستانی در اربعین حسینی امسال قابل مشاهده بود.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان تصریح کرد: پایانه مرزی ریمدان ظرفیت و توانمندی مناسبی برای صادرات و واردات کالا، انتقال زائران پاکستانی و گردشگران و مسافران دارد و از آنجایی که فاصله آن تا بندر گوادر پاکستان حدود ۷۰ کیلومتر است اتباع کشور دوست و همسایه می توانند از این مسیر به دشتیاری و چابهار و سپس از طریق ناوگان زمینی و هوایی به شهرهای مذهبی و مناطق تفریحی و گردشگری ایران سفر کنند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه