اخبار داغ

عضو فراکسیون روحانیت مجلس:

فضای ایجاد شده برای حضور تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای جام جهانی قطر بسیار خوب بود

فضای ایجاد شده برای حضور تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای جام جهانی قطر بسیار خوب بود
حجت‌الاسلام فلاحی گفت: با وجود تلاش‌های دشمنان، فضای ایجاد شده برای حضور تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در رقابتهای جام جهانی قطر بسیار خوب بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: دشمن در مبحث آشوب آفرینی و فتنه انگیزی در داخل کشور اقداماتی را انجام داده و تلاش‌های مذبوحانه ای در سازمان های بین  المللی تحت عنوان صدور قطعنامه ها، ایجاد اجماع جهانی علیه ایران و به انزوا کشیدن ایران صورت گرفته که اگر چنین نکند باید شک کنیم.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی همچنین به اقدامات دشمن در رابطه با محروم کردن تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران از حضور در رقابتهای جام جهانی قطر اشاره کرد.

حجت الاسلام فلاحی افزود: همچنین دشمن کوشید اگر تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی قطر حضور یابد، منافقین نیز آنجا حاضر شوند تا شعارهای ساختارشکنانه سر دهند و بکوشند توجهات را به سمت خود جلب کنند که با همکاری خوب دولت قطر مایوس شدند و نتوانستند چنین اقدامی انجام دهند.

وی عنوان کرد: با وجود تلاشهای دشمن، فضای ایجاد شده برای حضور تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای جام جهانی قطر بسیار خوب بود و دوستداران انقلاب اسلامی از سراسر جهان و در کشور قطر ابراز احساسات خوبی داشتند.

حجت الاسلام فلاحی تصریح کرد: همان گونه که در مراسم بدرقه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران توسط آیت الله رئیسی و مادر شهیدان خالقی پور ضرورت حفظ ارزش‌ها مطرح شد در بازی دوم تیم ملی فوتبال کشور مان با زمزمه سرود ملی و اعتبار بخشی به ارزش‌ها موفق شدند به تعبیر مقام معظم رهبری چشم ملت را روشن کنند.

وی افزود: این موضوع ثابت شده که تکیه به ارزش‌ها، کمک های الهی را به دنبال دارد و بر اساس وعده الهی از راهی که نمی دانیم  موفق می شویم که امیدواریم دیگر گروه های ورزشی دیگر از ورزشکاران تیم ملی فوتبال الگو بگیرند و چنین موفقیت هایی را کسب کنند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پایبندی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به ارزش‌ها می تواند الگوی خوبی برای جوانان ایران اسلامی باشد، گفت: در مجموع امیدواریم همواره مملکتی قوی و آرام داشته باشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه