اخبار داغ

حمایت مجدد جان کربی از تداوم ناآرامی های ایران

حمایت مجدد جان کربی از تداوم ناآرامی های ایران
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید بار دیگر از تداوم ناآرامی های ایران حمایت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید بار دیگر از تداوم ناآرامی های ایران حمایت کرد.

بر این اساس، کربی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: اعتقاد راسخ ما بر این امر است که مردم حق دارند اعتراضات مسالمت آمیز داشته باشند، خواه این موضوع در ایران باشد یا چین.

وی در ادامه با تاکید بر سیاست های مداخله جویانه واشنگتن افزود: از اعتراضات رخ داده در ایران حمایت می کنیم و آشکارا بر این موضوع تاکید داریم که در کنار آنها ایستاده ایم. ما همچنان به حمایت از مردم ایران و پاسخگو کردن مقامات تهران در نحوه رفتار با آنها ادامه خواهیم داد.

این مقام آمریکایی مدعی شد: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا همچنان بر قدرت دموکراسی اعتقاد دارد. پیام درباره اعتراضات در سراسر جهان یکسان است. مردم باید این حق را داشته باشند که به صورت مسالمت آمیز اعتراضات خود را به گوش مقامات کشور خود برسانند و کاخ سفید از این حق حمایت می کند.

گفتنی است از زمان آغاز ناآرامی ها در ایران، آمریکا و متحدان غربی آن اقدام به حمایت آشکار از معترضان کرده و تحریم هایی را نیز علیه تهران در این زمینه اعمال کرده اند. این در حالی است که اقلیت ها در کشورهای غربی حق کوچکترین اعتراضی نسبت به شرایط نابرابری اجتماعی ندارند. فرانسه که به تازگی اقدام به صدور قطعنامه ضد ایرانی در پارلمان خود کرده است، کوچکترین اعتراض جلیقه زردها را برنمی تابد. در آمریکا نیز همراه اعتراضات و تظاهرات مردم درباره نژادپرستی، کنترل تسلیحات و برابری اجتماعی نادیده گرفته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه