اخبار داغ

فرماندار طالقان:

جاده هشتگرد-طالقان پیش از برودت هوا ایمن‌سازی می‌شود/ چشم مردم روستاهای بالاطالقان به گازرسانی روشن شد

جاده هشتگرد-طالقان پیش از برودت هوا ایمن‌سازی می‌شود/ چشم مردم روستاهای بالاطالقان به گازرسانی روشن شد
مهدوی گفت: اغلب روستاهای طالقان تا پایان سال از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند و مردم با ارائه مدارک، اقدامات انشعاب کنتور را انجام می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مهدوی فرماندار طالقان در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: جاده جدید هشتگرد–طالقان باز است و بعضا با بارش برف مسدود می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

مهدوی افزود: ادارات راه و شهرسازی، راهداری و برق البرز در راستای احداث تونل، ایمن سازی، نصب علائم و نیوجرسی های راه مذکور اقدام کرده اند.

,
وی اظهار داشت: تیرهای برق از طالقان تا مرز مشترک با هشتگرد نصب شد، تجهیزات مورد نیاز در حال نصب بوده و در روزهای آینده کابل کشی انجام می شود.
,
 
,
مهدوی با اشاره به اینکه پروژه پیش از برودت هوا به اتمام می رسد، تصریح کرد: در بالا طالقان شبکه اصلی گازرسانی رو به اتمام بوده و سمت چالوس خواهد رفت.
,
 
,
وی گفت: پیمانکاران در حال علمک گذاری در روستاها ی بالاطالقان هستند و در پائین طالقان کار شبکه گاز و علمک گذاری همزمان در حال انجام است.
,
 
,
مهدوی افزود: اغلب روستاهای طالقان تا پایان سال از نعمت گاز بهره مند می شوند و مردم با ارائه مدارک اقدامات انشعاب کنتور را انجام می دهند.
,
 
,
وی اظهار داشت: اختلال جزئی طی چند ماه گذشته در راستای سوخت رسانی ایجاد شد اما با همکاری شرکت پخش فراورده های نفتی مرتفع شد.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه