اخبار داغ

چمران برای تیم ملی فوتبال آرزوی موفقیت کرد

چمران برای تیم ملی فوتبال آرزوی موفقیت کرد
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امشب یک رویارویی بزرگ و مهم در مسابقات جام جهانی داریم مقابل تیم فوتبال آمریکا لذا برای ورزشکاران‌مان آرزوی موفقیت و پیروزی داریم که موفقیت آنها موفقیت همه مردم ماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی چمران در ابتدای صدودهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: نهم آذرماه مصادف است با ولادت حضرت زینب کبری (س) دخت امیرالمومنین که در حقیقت قهرمان کربلا و به ویژه حوادث بعد از کربلا بود. ایشان نمونه ارزنده و زیبایی برای همه ما مردان و زنان در طول تاریخ بوده است.

وی اضافه کرد: دختر امیرالمومنین روزهای سختی را گذراندند لذا ولادت ایشان به نام روز پرستار نام‌گذاری شده که این روز را تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم همه پرستاران در سلامت و تندرستی در کار خود موفق باشند. در شیوع بیماری کرونا و همه‌گیر شدن آن این قشر زحمتکش شهدایی تقدیم کردند که آرزوی سلامت و تندرستی کامل آنها را داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به هشتم آذرماه روز نیروی دریایی نیز اشاره کرد و گفت: در چنین روزی در ابتدای دفاع مقدس یکی از ناوچه‌های دشمن توسط نیروی دریایی شجاع کشورمان منهدم شد. این روز را به همه این عزیزان تبریک می‌گوییم و امیدواریم در حفاظت و حراست از مرزهای آبی کشور که نسبتا طولانی است موفق و پیروز باشند.

چمران در ادامه به دهم آذرماه روز شهادت آیت‌الله مدرس که به نام روز مجلس نام‌گذاری شده است نیز اشاره کرد و افزود: این نماینده علیه دیکتاتوری رضاخانی سال‌های سال جنگید و نهایتا به شهادت رسید. امیدواریم همه نمایندگان ما از ایشان بیاموزند از این اسوه مبارزه با ظلم و استبداد. این روز را به همه نمایندگان مجلس تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: دهم آذرماه سالروز مبارزه با بیماری ایدز است که امیدواریم این بیماری خطرناک از دنیا رخت ببندد همچنین یازدهم آذرماه سالروز شهادت میرزاکوچک خان جنگلی است که در شرایط سخت آن روز با کمال شجاعت در مقابل دشمن ایستاد و مردم همه کشور به ویژه شمال کشور ارزش بالایی برای ایشان قائل هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بازی تیم ملی کشورمان با تیم فوتبال آمریکا در قالب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ اشاره کرد و گفت: امشب یک رویارویی بزرگ و مهم در مسابقات جام جهانی داریم مقابل تیم فوتبال آمریکا لذا برای ورزشکاران‌مان آرزوی موفقیت و پیروزی داریم که موفقیت آنها موفقیت همه مردم ماست. همانطور که رهبری فرمودند آنها دل مردم را شاد کردند خداوند دل آنها را شاد کند.

وی ادامه داد: امیدواریم امروز ورزشکارانمان با همدلی مسابقه خود را آغاز کنند و دل مردم را شاد کنند و خداوند نیز دل آنها را شاد کند.

وی تاکید کرد: باید اشاره‌ای داشته باشیم به پرچم دروغینی که از کشورمان منتشر کردند البته بعدا عذرخواهی کردند اما باید ببینیم که از هر موضوع و موقعیتی برای ضربه زدن به روحیه بازیکنان تیم ملی و مردم ما استفاده می‌کنند. البته روحیه مردم ما و ان‌شاالله ورزشکارانمان بالاست و امشب موفقیت را کسب خواهند کرد.

چمران ضمن قدردانی از سازمان زیباسازی اظهار کرد: برنامه‌ای که در پل طبیعت در روزهای گذشته اجرا شده و همچنین برنامه‌ای که در برج میلاد تدارک دیده شده اقدامات بسیار خوبی است که در راستای حمایت از تیم ملی کشورمان انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه