اخبار داغ

مردم همچنان یار دوازدهم تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل آمریکا؛

آمادگی برای حماسه‌سازی

آمادگی برای حماسه‌سازی
مردمی که در پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز برای حمایت از این تیم سنگ تمام گذاشتند امروز در بازی مقابل آمریکا هم همراه تیم ملی هستند و امیدوارند که تیم ایران با روحیه و اعتماد به نفس دروازه تیم آمریکا را گل باران کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در مرحله حذفی به ایستگاه پایانی نزدیک می شود و تیم‌ملی فوتبال ایران در یک بزنگاه تاریخی قرار گرفته و امشب ساعت ۱۰:۳۰ در آخرین دیدار این مرحله باید با آمریکا یکی از مهم‌ترین بازی‌های تاریخ خود را برگزار کند؛ بازی که می‌تواند به یک روز تاریخی برای فوتبال و ورزش ایران تبدیل شود و تیم ایران برای اولین بار در مرحله حذفی جام‌جهانی حضور پیدا کند.این بازی در حالی برگزار می‌شود که ما در دو بازی گذشته عملکرد صفر و صدی داشته و در بازی با انگلیس روز خوبی نداشتیم اما در مقابل ولز بازی قابل قبولی ارائه کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

حمایت های مردمی از تیم ملی در پیروزی مقابل ولز هم نشان داد که مردم ایران هم چنان یار دوازدهم تیم ملی در این رقابت ها هستند این مردم حالا چشم به آسمان دوخته و‌ آرزوی پیروزی همه جانبه در مقابل آمریکا به خصوص در مستطیل سبز را دارند.

,

یکی از شهروندان بیرجندی که از عملکرد تیم ملی در دو بازی اخیر رقابت های جام جهانی به خصوص مقابل ولز رضایت دارد گفت: هر چند در مقابل با انگلیس نتوانستیم نتیجه مطلوب را به دست آوریم اما این شکست مقدمه پیروزی شیرین و دلچسب مقابل ولز شد و امیدواریم این شادی در مقابل آمریکا هم نصیب ملت ایران شود.

,

رحیمی با اشاره به شادی و شادمانی مردم ایران در سراسر کشور بعد از بازی تیم ملی مقابل ولز افزود: دشمنان و تجزیه طلبان از این اتحاد و همدلی مردم بسیار خشمگین شدند و به همین دلیل تلاش های بسیاری برای از بین بردن انگیزه تیم ملی در مقابل آمریکا دارند که امیدواریم بازیکنان تیم ملی بی توجه به این موضوع بازی خوبی را مقابل آمریکا به نمایش بگذارند .

,

 

,

همه عاشق ایرانیم

, همه عاشق ایرانیم, همه عاشق ایرانیم,

سمیعی یکی دیگر از شهروندان بیرجندی هم با اشاره به حضور تعدادی از هم استانی ها در قطر گفت : در بازی با ولز یک بیرجندی پرچم بیرجند را به نمایش گذاشت و یک طبسی هم با نشان دادن عکس شهید قاسم سلیمانی شادی خودشان را در پیروزی مقابل ولز نشان دادند که همه این ها نشان دهنده است که مردم این دیار کویری هم همراه تیم ملی هستند و با تمام توان از آن ها حمایت می کنند.

,

وی با تاکید بر این که تازه جام جهانی برای ایران شروع شده است ادامه داد: بازی با آمریکا بازی سخت و سرنوشت سازی است که امیدواریم بازیکنان تیم ملی با تمام توان در این رقابت ظاهر شوند.

,

یکی دیگر از شهروندان هم به پرچم ایران اشاره کرد و گفت: هر موقع سرود تیم ملی در رقابت های ورزشی خوانده می شود اشک در چشمانم جاری می شود چون همه ما ایرانی و عاشق ایران هستیم.

,

حسنی با تبریک به تیم ملی در بازی مقابل ولز با این همه شور و هیجانی که ایجاد کردند و بعد از مدت ها دل مردم ایران را شاد کردند افزود: خیلی زحمت کشیدند و جانانه در این رقابت ظاهر شدند و مردم خیلی حمایتشان می کنند.

,

اکبری یکی دیگر از شهروندان هم به سخنان مقام معظم رهبری بعد از دیدار تیم ملی مقابل ولز اشاره کرد گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که بچه های تیم ملی دل ما را روشن کردند خدا دلشان را روشن کند که نشان می دهد که رهبر جامعه هم از بازیکنان تیم ملی حمایت می کند و مردم هم مثل همیشه همگام با رهبری پشتیبان تمام قد تیم ملی هستند و امیداوریم بهترین ها امروز برای تیم ملی رقم خورد.

,

کوثری یکی از پیشکسوتان فوتبال خراسان جنوبی هم گفت: ایران برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ با تیم آمریکا روبرو شد که توانست در این بازی با نتیجه ۲ بر یک آمریکا را شکست دهد و به امید خدا امروز هم این نتیجه تکرار شود و همه مردم با پیروزی ملی پوشان و صعود تیم ملی به مرحله بعدی شاد باشند.

,

وی این تقاضا را از همه اقشار مردم کرد که در شرایط فعلی به صورت همه جانبه  از تیم ملی حمایت کنند و آن افرادی که با اغتشاشات باعث رنج مردم می شود دست از این پلیدی ها بردارند تا  مردم یک زندگی شاد با آرامش و امنیت را داشته باشند.

,

 

,

روحیه و اعتماد به نفس

, روحیه و اعتماد به نفس, روحیه و اعتماد به نفس,

علیانی مسئول کمیته فوتسال خراسان جنوبی در رابطه با عملکرد تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ به خبرنگار خاورستان گفت: شرایط بازی ایران با انگلیس و ولز متفاوت بود و بازیکنان تیم‌ملی از نظر روحی و روانی در بازی انگلیس در وضعیت خوبی قرار نداشتند. از سوی دیگر مسائلی که در کشور رخ داد و از نظر اجتماعی ما در وضعیت مناسبی به سر نمی بریم در باخت تیم‌ملی از انگلیس نقش داشت. قبل از بازی نیز این نکته قابل پیش‌بینی بود که شرایط اجتماعی در کیفیت بازیکنان تأثیر منفی بگذارد و مشاهده کردیم که در حین بازی نیزحواشی وجود داشت که وضعیت روحی بازیکنان تیم‌ملی را تحت تأثیر قرار داده بود.

,

به گفته این کارشناس فوتبال این در حالی است که وضعیت در بازی دوم بهتر شده بود و بازیکنان تیم‌ملی از وضعیت روحی و روانی بهتری برخوردار بودند. این در حالی بود که حواشی نیز نسبت به بازی با انگلیس کمتر بود و برخی از حواشی جای خود را به تقویت تیم و روحیه دادن به بازیکنان تیم‌ملی داده بود. به همین دلیل نیز تیم‌ملی در بازی دوم کیفیت بهتری از خود بروز داد و موفق شد با دو گل تیم ولز را شکست دهد.

,

وی ادامه داد: این بازی در واقع ورق را برای ما برگرداند و ما به جام‌جهانی بازگشتیم که در بازی دوم بازیکنان تیم‌ملی با انگیزه و دوندگی زیادی بازی کردند تا اعتباری که در بازی اول دچار خدشه شده بود را بازگرداند که این اتفاق رخ داد.

,

به گفته وی نکته مهمی که در این بازی وجود داشت این بود که بازیکنان انگیزه خود را برای ادامه بازی‌های جام‌جهانی پیدا کرده‌اند و در شرایط کنونی در وضعیت خوبی قرار دارند. بدون تردید وجود انگیزه و اعتماد به نفس بیشتر می‌تواند به تیم‌ملی در بازی های آینده کمک کند.

,

وی تاکید کرد: بازی امروز ما با آمریکاست که بازی دشواری خواهد بود و آمریکا از نظر فنی تیم قابل احترامی است با این وجود تیم‌ملی ما نیز در وضعیت خوبی به سر می برد و این شانس را دارد که حتی با یک تساوی از گروه خود صعود کند.

,

 

,

پیروزی با برنامه ریزی و تمرکز

, پیروزی با برنامه ریزی و تمرکز, پیروزی با برنامه ریزی و تمرکز,

رئیس هیئت فوتبال طبس در رابطه با بازی مقابل آمریکا گفت:بازی با آمریکا شرایط خاص خود را دارد و تیم آمریکا از نظر فنی تیم قابل احترامی است و در بازی مقابل ولز و انگلیس این موضوع را به خوبی نشان دادند.

,

به گفته علیانی به هر حال این تیم در مقابل انگلیس مساوی کرد که نشان می دهد تیم قابل احترامی است و نمی توان توانایی‌های آنها را نادیده گرفت آمریکا یک تیم با برنامه و با سیستم است و به همین دلیل این نیاز وجود دارد که کادر فنی تیم‌ملی برای این بازی برنامه‌ریزی کنند و از استراتژی مناسبی برای مقابله با آمریکا استفاده کنند.

,

وی افزود: ما نباید با ساده انگاری وارد زمین‌شویم و بلکه باید برای دیدار با آمریکا برنامه‌ریزی داشته باشیم و بتوانیم با یک استراتژی مناسب در مقابل این تیم بازی کنیم.

,

به گفته وی مهم‌ترین نکته‌ای که در این زمینه وجود دارد این است که کادر فنی تیم‌ملی باید به خوبی نقاط ضعف و قوت تیم آمریکا را شناسایی کنند و متناسب با تاکتیکی که این تیم در نظر می‌گیرد از یک تاکتیک مناسب استفاده کند. ما باید تمرکز خود را روی بازی آمریکا قرار بدهیم و از توجه به حریف احتمالی بعدی در مرحله حذفی پرهیز کنیم.

,

در روزهای اخیر برخی سخنان درباره اینکه اگر ایران از گروه خود صعود کند با چه تیمی باید بازی کند مطرح شده که به نظر من در زمان مناسبی مطرح نشده است. در شرایط کنونی تیم‌ملی باید روی بازی با آمریکا متمرکز باشد و از توجه به هر موضوعی به جز این خودداری کند.

,

وی اظهار کرد: در صورتی که ما از تمرکز و برنامه‌ریزی کافی برای بازی با آمریکا برخوردار باشیم این شانس را داریم که حتی با یک تساوی نیز از این گروه صعود کنیم و در مرحله بعدی جام‌جهانی حضور داشته باشیم. اتفاقی که می‌تواند دستاوردهای مهمی برای فوتبال ملی ما به‌همراه داشته باشد و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و تیم‌ملی برای اولین بار بتواند از مرحله گروهی جام‌جهانی صعود کند و به مرحله بعدی برود.

,

 

,

تدوام حمایت ها نیاز تیم ملی

, تدوام حمایت ها نیاز تیم ملی, تدوام حمایت ها نیاز تیم ملی,

این کارشناس فوتبال تاکید کرد: همان طور که گفته شد در بازی اول فقط و فقط عامل شکست ایران با اختلاف گل بالا عوامل روحی و روانی بود شاید در شرایط عادی هم ایران از انگلیس شکست می خورد اما نه با این اختلاف و با حمایت هایی که بعد از آن بازی صورت پذیرفت و مهم تر از همه این که در بازی با ولز مهره هایی برای ایران خوب کار کردند که پاشنه آشیل ایران در بازی با انگلیس بودند بازیکنی مثل روزبه چشمی که انتقادات فراوانی به آقای کی روش شد که این بازیکن را بیاورد آورده بود در ترکیب اصلی قرار بدهد.

,

علیانی افزود: همان طور که برای ایران جام جهانی از بازی با ولز شروع شد این حمایتهای مردمی که به خیابان ها آمدند و شادی خودشان را نشان دادند که بازیکنان تیم ملی برایشان تاثیر گذار بودند که این حمایت ها به طور حتم در بازی با آمریکا تاثیرش را نشان خواهد داد، دل ۸۰ میلیون ایرانی با بچه های تیم ملی در قطر است.

,

به گفته وی یک نکته جالب تماشاگر فیلیپینی که مصاحبه می کردند و از وی در مورد این که چرا در بازی با ولز طرفدار ایران هستید پرسیدند گفت که به خاطر این که ایران آسیایی است وقتی دیگران به این شکل فوتبال ایران را حمایت می کنند باید این حمایت ها و این انرژی مثبت را به بچه های ایران منتقل کنیم.

,

وی تصریح کرد: امیدواریم با نتیجه ای که تیم ملی به دست می آورند هم فوتبال ایران سربلند شود و هم دل مردم ایران شاد شود و هم این اتفاق بیفتد که ایران برای اولین بار به دور بعد صعود کند و به طور قطع تیم ایران به لحاظ فنی توانایی شکست تیم آمریکا را دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه