اخبار داغ

تکواندو قهرمانی کشور| تغییر تاریخ برگزاری تورنمنت انتخابی تیم ملی بانوان

تکواندو قهرمانی کشور| تغییر تاریخ برگزاری تورنمنت انتخابی تیم ملی بانوان
برگزاری رقابت های قهرمانی آزاد کشوری جهت ورود برترین ها به اردوی تیم ملی بانوان به روزهای سوم و چهارم دی ماه سال جاری موکول شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابت‌های آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان بانوان (راهیابی به اردوی تیم ملی) که ابتدا قرار بود آذر ماه سال جاری پیگیری شود با صلاحدید کادر فنی طی ۲ روز در محل خانه تکواندو در فدراسیون تکواندو برگزار می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این رقابت ها جهت حضور در بیست و ششمین دوره رقابت های جهانی ۲۰۲۳ به میزبانی شهر باکو در کشور آذربایجان در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ و بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو؛ طی روزهای شنبه سوم و یک شنبه چهارم دی ماه پیگیری خواهد شد. در صورتیکه استقبال شرکت کنندگان چشمگیر باشد، ممکن است این دیدارها در روز دوشنبه پنجم دی ماه نیز برگزار گردد.
,
 
,
گفتنی است مدال آوران مسابقات قهرمانی آسیا چانچئون کره جنوبی ۲۰۲۲، بیست و ششمین رقابت های تکواندو نظامیان جهان ۲۰۲۲ تهران (سیزم)، رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه در کشور ترکیه و تورنمنت بین المللی بیروت- لبنان مستقیما به اردو راه پیدا می کنند.
,
 
,
هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است و مهروز ساعی به عنوان مربی وی را همراهی می کند. لازم به ذکر است مطابق بخشنامه طی روزهای آینده اطلاعات تکمیلی حضور تکواندوکاران در رقابت های  آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان بانوان (راهیابی به اردوی تیم ملی) اعلام خواهد شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه