اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

باید دشمن را شناخت و راهبرد او را دانست

باید دشمن را شناخت و راهبرد او را دانست
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن طی ادوار گذشته از حربه ای برای ضربه زدن به نظام بهره گرفته اند اما باید دشمن را شناخت و راهبرد او را دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابلام بیدار ، سردار "حسین معروفی"، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تجلیل از شبانان و گله داران استان ایلام که در قرارگاه امیرالمؤمنین(ع) بانروشان برگزار شد با تبریک هفته بسیج گفت: عشایری غیرتمند وآگاهی و مومن داریم چرا  که ۴۳ سال است که پای انقلاب و آرمانهای آن ایستادند و ما به وجود عشایر افتخار می کنیم  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابلام بیدار ,

وی افزود: قابلیت های نظام جمهوری اسلامی بسیار است، به برکت حضور رهبر فرزانه انقلاب و مجاهدت ملت ما در اوج قدرت و بازدارندگی در جهان اسلام و جهان هستیم.

,

سردار معروفی در ادامه گفت: دشمن می‌خواهد با جنگ ترکیبی و شناختی و رسانه ای بر ذائقه، اراده و رفتار ما مسلط شود و  دنبال تصرف ذهن ملت ایران است.

,

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: ما در بدو پیروزی انقلاب اسلامی شاهد آن بودیم  تمامی اقوام و گروهها سیاسی و مذاهب تحت امر امام راحل  برای نابودی حکومت ظلم ستمشاهی یک صدا شدند و این انقلاب را به ثمر نشاندند.

,

وی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس اردوگاه شرق و غرب   برای نابودی انقلاب نوپای ایران یکصدا شدند اما در این جنگ نابرابر تمام ملت ایران در مقابل دشمن ایستادگی کردند و جنگ را با فرهنگ عاشورایی به یک دفاع مقدس تبدیل کردند.

,

سردار معروفی بیان داشت:  در ایجاد انقلاب همه اقوام و مذاهب نقش داشتند و در دفاع مقدس از همه گروه‌ها، مذاهب و اقوام، شهید، جانباز و آزاده داریم از این رو هدف گذاری دشمن در ایجاد حوادث اخیر انشقاق قومی و مذهبی است.

,

وی یادآور شد: دشمن طی ادوار گذشته از حربه ای برای ضربه زدن به نظام بهره گرفته اند اما هوشمندی ملت بزرگ ایران تمام توطئه های آنان را نقش برآب کرده است.

,

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دشمن امروز از توانمندی ایران اسلامی؛ قدرت بازدارندگی و هوشمندی ملت ایران واهمه دارد و جرات هیچ حماقتی را ندارد.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه