اخبار داغ

جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک به سال آینده موکول شد

جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک به سال آینده موکول شد
با درخواست هادی حجازی فر، دبیر جشنواره ، نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک به بهار سال ۱۴۰۲ تغییر یافت .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با درخواست هادی حجازی فر، دبیر جشنواره و موافقت کاظم نظری، مدیرکل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاریخ نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک به بهار سال ۱۴۰۲ تغییر یافت.

هادی حجازی فر با ذکر دلایل این تصمیم و با اشاره به اینکه جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک امانت با ارزشی است گفت: با توجه به جمیع جهات از جمله صحبت با گروه‌ها، اساتید و فعالان این عرصه و اعضای انجمن نمایشگران عروسکی باور دارم که برگزاری جشنواره در حال حاضر و به دلایل فنی همچون عدم تمرین‌های مستمر گروه‌ها، عدم امکان برخورداری درست شرکت کنندگان و مخاطبان از اجرا‌های داخلی و بین‌المللی، عدم امکان مشارکت بخش‌های خصوصی به واسطه همزمانی با جام جهانی و... از دست خواهد رفت.

حجازی فر با بیان اینکه یک برگزاری ناقص آن هم در زمانی که هدف مجموعه اداره کل هنر‌های نمایشی ارتقا و توسعه نمایش عروسکی است، ما را از بسیاری برکات این جشنواره محروم خواهد کرد، ابراز امیدواری کرد با تغییر زمان نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک و برگزاری آن در بهار ۱۴۰۲ شاهد یک جشنواره باشکوه بین‌المللی باشیم و فرصتی فراهم کنیم تا دانشجویان و دیگر مخاطبان و به خصوص علاقمندان تمامی استان‌ها امکان مشاهده، یادگیری و هم‌افزایی از طریق گفتگو و نقد را پیدا کنند.

پیش از این قرار بود جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک در آذر ماه سال جاری برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه