اخبار داغ

رزمایش مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی آغاز شد

رزمایش مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی آغاز شد
روزنامه صهیونیستی گزارش داد یکی از رزمایش‌های مشترک بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه برای آنچه «شبیه‌سازی حملات تهاجمی علیه برنامه هسته‌ای ایران» خوانده شده، آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزنامه صهیونیستی جروزالم پست گزارش داد یکی از رزمایش‌های مشترک بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه برای آنچه «شبیه‌سازی حملات تهاجمی علیه برنامه هسته‌ای ایران» خوانده شده، آغاز می‌شود.

این روزنامه مدعی شد: این رزمایش که بر فراز دریای مدیترانه انجام می‌شود و تا پنجشنبه آینده ادامه خواهد داشت، شامل انجام پرواز‌های دوربرد برای شبیه سازی اقداماتی است که جنگنده‌ها برای رسیدن به ایران نیاز دارند.

این روزنامه همچنین مدعی شد که اسرائیل "سطح آمادگی خود را برای گزینه نظامی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران" افزایش داده است. "

این مانور‌ها اندکی پس از بازگشت آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی از واشنگتن انجام می‌شود و او در جریان این سفر با مقامات ارشد نظامی در آمریکا دیدار کرد.

کوخاوی با بیان اینکه مرحله بعدی شاهد گسترش محسوس فعالیت‌های مشترک ارتش اسرائیل و فرماندهی مرکزی آمریکا خواهد بود، مدعی شد: ارتش اسرائیل به کار فشرده علیه استقرار ایران در منطقه ادامه خواهد داد.

این در حالی است که پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند تل آویو خود را برای این احتمال که ایران بخواهد انتقام ترور "داوود جعفری" از افسران سپاه پاسداران را از طریق ترور مقامات امنیتی اسرائیل بگیرد، آماده کرده است.

"گیلی کوهن" تحلیلگر سیاسی شبکه کان رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت: اسرائیل تدابیری را برای محافظت از مقامات امنیتی و حتی مقامات سابق اسرائیل به ویژه کسانی که به خارج از سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کنند و همچنین مقامات سابق موساد اتخاذ کرده است.

شهید داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه بود که روز سه شنبه گذشته بر اثر انفجار بمب کنار جاده‌ای در اطراف دمشق به شهادت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه