اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران :

اجتماع بزرگ دختران انقلاب در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود

اجتماع بزرگ دختران انقلاب در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اجتماع بزرگ مردمی دختران انقلاب روز پنجشنبه ۱۰ آذر ماه ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: به مناسبت میلاد با برکت حضرت زینب (س) بانوان و دختران تهرانی در یک حرکت مردمی در روز پنجشنبه ۱۰ آذر ماه ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید شیرودی تهران اجتماع خواهند کرد و این مناسبت بزرگ را جشن خواهند گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی افزود: اجرای سخنرانی و مداحی، تکریم خانواده‌های شهدا و اجرای سرود "سلام فرمانده" و "رفیق شهیدم" توسط ابوذر روحی از جمله برنامه های این مراسم است.
,
 
,
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تشکر از تمامی دست اندرکاران این حرکت مردمی و انقلابی از بانوان همیشه در صحنه تهران دعوت کرد در این مراسم باشکوه شرکت نمایند.
,
 
,
محمودی همچنین با تبریک این روز به پرستاران، خاطرنشان کرد: در این ایام در سراسر استان تهران تجمعات بانوان و دختران انقلاب و دیدار با پرستاران در مراکز درمانی برگزار می‌گردد.
,
 
,
وی ادامه داد: زنان و دختران ایران اسلامی با تاسی به سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و حضرت زینب (س) پاسدار عفاف و حجاب بوده و مردم غیرتمند ما با تعظیم نسبت به نوامیس عفیفه و پاکدامن توطئه‌های شوم دشمن در تعرض به عفاف و حجاب را خنثی خواهند کرد.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه