اخبار داغ

استاندار البرز خبر داد؛

چشم فردیس به ۲ بیمارستان فوق تخصصی روشن می‌شود/ راه‌اندازی ۶۰۰ تخت در شهرستان ۷۰۰ هزار نفری

چشم فردیس به ۲ بیمارستان فوق تخصصی روشن می‌شود/ راه‌اندازی ۶۰۰ تخت در شهرستان ۷۰۰ هزار نفری
عبداللهی گفت: قرار بود بیمارستان‌هایی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد اجرا و افتتاح شوند اما از ریاست جمهور درخواست کردیم، پروژه‌های دیگر هم لحاظ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مجتبی عبدالهی استاندار البرز در جمع خبرنگاران، گفت: درخواست وام، مسکن، اشتغال، انشعابات آب، برق و گاز مهم‌ترین مطالبات مردم در میزهای خدمت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
عبدالهی افزود: برابر مصوبه مجلس، مشکل آب، برق و گاز ساختمان های ساخته شده در حریم یا بافت های شهری که پروانه ساختمانی نگرفته اند موقت حل خواهد شد.
,
وی در بخش دیگری اظهار داشت: بحث های کارشناسی درباره تعطیلی پنج شنبه ها در حال انجام است و هر تصمیمی که دولت اخذ کند، مطابق آن در استان عمل می شود.
,
عبدالهی تصریح کرد: تعریض بلوار و روشنایی در جاده قزلحصار که با حوادث متعدد همراه بود، در حال انجام است و رضایت کسیه و مردم این منطقه محروم را به دنبال داشت. 
,
وی گفت: جاده های روستائی و شهری در دستور تعریض، ایمن سازی و روشنایی قرار دارند، همچنین بهره برداری سریع اتوبان شهید سلیمانی هم در دستور قرار گرفته است.
,
استاندار البرز با اشاره به اینکه بیمارستان فردیس تا پایان ۱۴۰۱ راه اندازی می شود، افزود: پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی همراه بوده و در حال آماده سازی محوطه هستیم.
,
عبدالهی اظهار داشت: دو بیمارستان فوق تخصصی در فردیس با ظرفیت هر کدام ۳۰۰ نفر راه اندازی می شود، همچنین بیمارستان سیدالشهدا کرج پیشرفت ۵۲ درصدی دارد.
,
استاندار البرز با اشاره به افتتاح بیمارستان مذکور با ظرفیت ۳۰۰ نفر تا هفته دولت سال آینده، تصریح کرد: بیمارستان خورشید با ۵۰۰ تخت در دستور کار راه اندازی است.
,
وی تصریح کرد: قرار بود بیمارستان ها با پیشرفت بالای ۶۰ درصد اجرا و افتتاح شود اما از ریاست جمهور درخواست کردیم تنها پروژه بیمارستانی کمالشهر هم انجام شود.
,
عبدالهی گفت: بیمارستان مذکور از پیشرفت ۱۰ درصدی به ۴۰ درصد رسیده و اسکلت آن طی دو هفته آینده به اتمام می رسد، با نازک کاری و دیوارکشی سال بعد افتتاح می شود.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه