اخبار داغ

رئیس ورزش و جوانان گچساران خبر داد؛

احیاء و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی در گچساران

احیاء و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی در گچساران
راهی گفت: احیاء و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در سطح گچساران ضمن اینکه نقطه عطف اقدامات ارزشمند ورزش و جوانان خواهد بود، موجب افزایش چشمگیر سرانه ورزشی نیز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد راهی، رئیس ورزش و جوانان گچساران در گفت‌وگو با صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت پروژه های ورزشی راکد در این شهرستان گفت: در راستای این مهم جمعه گذشته نیز  نماینده گچساران در مجلس به همراه معاون عمرانی استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی از برخی پروژه های ورزشی راکد و نیمه‌تمام این شهرستان بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: پروژه هایی که در این بازدیدها مورد توجه قرار گرفت می توان به پروژه سالن ورزشی روستای تلخاب شیرین، سالن ورزشی روستای آبشیرین، مجموعه استخر بانوان و برخی چمن های ورزشی روستایی نیز اشاره کرد.

,

راهی ادامه داد: اگرچه در جریان این بازدیدها مصوباتی نیز صورت گرفت که چهار زمین مصنوعی فوتبال در روستاهای دیل، آبچیرک، گبرستان و جهادآباد با اعتباری نزدیک به 2 میلیارد و 500میلیون تومان نیز در این مناطق تکمیل شود.

,

رئیس ورزش و جوانان گچساران در ادامه گفت: همچنین طی بازدیدی که از استخر بانوان شهرستان به عمل آمد نزدیک به 5 میلیارد تومان اعتبار به این استخر تخصیص داده شد و در ادامه نیز طی بازدیدی که از سالن ورزشی روستای تلخاب شیرین صورت گرفت نزدیک به 3میلیارد تومان جهات ادامه روند بازسازی و تکمیل این پروژه اختصاص یافت.

,

راهی افزود: علاوه براین موضوع حدود 2میلیارد تومان به سالن ورزشی روستای آبشیرین به جهت وارد شدن این فضاهای ورزشی به چرخه کار و ادامه روند تکمیل این پروژه تخصیص داده شد.

,

وی تصریح کرد: باید توجه داشت که روی هم رفته هم هزینه‌ای بالغ بر 12میلیارد و 500میلیون تومان به اعتبارات ورزشی این شهرستان اختصاص پیدا کرد تا پروژه های ورزشی در این شهرستان نیز همگام با سایر طرح‌های عمرانی دیگر آماده خدمت‌رسانی به مردم شوند.

,

رئیس ورزش و جوانان گچساران در پایان گفت: لازم به ذکر است که این پروژه ها از سال 98 تاکنون راکد بوده اند که با پیگیری های نماینده محترم شهرستان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، مجدد وارد فاز اجرایی خواهند شد که ان شالله در آینده ای نزدیک نیز شاهد بهره برداری کامل از این پروژه ها در شهرستان باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه