اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:

دانش آموزان سمپادی باید در حوزه های مختلف مرجع باشند

دانش آموزان سمپادی باید در حوزه های مختلف مرجع باشند
سلمان محمدی گفت: دانش آموزان استعدادهای درخشان باید دانش آموزانی مرجع در همه ابعاد باشند چرا که نگاه جامعه به آنها اینگونه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، سلمان محمدی امروز سه شنبه در مراسم تجلیل از نخبگان کشوری و مدارس استعدادهای درخشان استان کرمانشاه با بیان اینکه رویکرد آموزش و پرورش رویکرد تربیتی و آموزشی است، اظهار داشت: در مدارس ما رشد متوازن باید وجود داشته باشد و نمی خواهیم دانش آموزان ما یک بعدی رشد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: دانش آموزان استعدادهای درخشان باید دانش آموزانی مرجع در همه ابعاد باشند چرا که نگاه جامعه به آنها اینگونه است.

,

این مسئول خاطر نشان کرد: دانش آموزانی که از مدارس استعدادهای درخشان فارغ التحصیل می شوند باید در حوزه های مختلف مرجعی برای دیگران باشد و در همه ابعاد رشد کنند.

,

محمدی با اشاره به اینکه امسال رتبه اول کنکور در رشته علوم انسانی را دانش آموز کرمانشاهی کسب کرد، عنوان کرد: این مهم نشان از وجود استعدادهای مختلف  در میان دانش آموزان کرمانشاهی است و نشان می دهد اگر بخواهیم می توانیم.

,

, ,

منوچهر خانی رئیس اداره آموزش و پرورش استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این آیین اظهار داشت: موفقیت های امروز دانش آموزان سمپادی آمیخته ای از علم، هنر، تهذیب و دانش است.

,

این مسئول افزود: شناسایی درست استعدادهای دانش آموزان می‌تواند آینده روشن‌تری را پیش‌روی آنها قرار دهد و در این میان نقش خانواده ها بسیار موثر و اثر گذار است.

,

, ,

در این آیین از برخی از دانش آموزان سمپادی که مقام برتر را در مسابقات مختلف جهانی، آسیایی و کشوری را کسب کرده بودند، تجلیل بعمل آمد.

,

 

,

, ,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه