اخبار داغ

سخنگوی دولت در پاسخ به دانا:

۲۵ درصد از منابع قانون تعرفه گذاری پرستاران تامین شده است

۲۵ درصد از منابع قانون تعرفه گذاری پرستاران تامین شده است
سخنگوی دولت گفت: ۵ هزار میلیارد تومان منابع برای اجرایی کردن تعرفه گذاری پرستاران برای اولین بار در بودجه سال گذشته پیش بینی شد که ۲۵ درصد منابع از سوی سازمان برنامه به شرکت های بیمه ای تخصیص داده شده است.
[

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در پاسخ به خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درخصوص ناقص اجرا شدن قانون تعرفه گذاری پرستاران، گفت: قانون تعرفه گذاری پرستاران هم جزو قوانین روی زمین مانده‌ای بود که ۱۵ سال پیش به تصویب رسیده و تا شروع فعالیت دولت سیزدهم اجرا نشده بود، مثل قوانین آزادسازی سواحل، صدور مجوزهای کسب و کار، رتبه بندی معلمان.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بهادری جهرمی افزود: سال گذشته بعد از دستور مقام معظم رهبری، دولت این قانون رادر اولویت اجرا قرار داد و بحمدالله آیین نامه مربوطه به پیشنهاد خود مجموعه پرستاری در شورای عالی بیمه به تصویب رسید و بعد به تصویب هیات وزیران رسید و سپس برای اجرا ابلاغ شد.

,

وی در ادامه بیان کرد: پیش از تصویب آیین نامه در قانون بودجه سال گذشته ۵ هزار میلیارد تومان منابع برای اجرایی کردن تعرفه گذاری پرستاران برای اولین بار در بودجه پیش بینی شد که از این منابع حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان یعنی ۲۵ درصد منابع از سوی سازمان برنامه به شرکت های بیمه ای تخصیص داده شد و تامین منابع مرحله اول را برای شرکت های بیمه ای انجام داده است و این در مسیر پرداخت به پرستاران محترم است.

,

سخنگوی دولت اظهار داشت: قانون روی زمین مانده ۱۵ ساله پرستاران در آستانه روز پرستار و در یک سالگی دولت سیزدهم لباس عمل به خود پوشاند و اجرای آن آغاز شد که این خبر خوبی برای جامعه پرستاری است.

,

بیشتر بخوانید:

, بیشتر بخوانید:, بیشتر بخوانید:,

اجرای ناقص قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری!

, اجرای ناقص قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری!,

بودجه تعرفه پرستاری در کدام سازمان گیر افتاده است؟

, بودجه تعرفه پرستاری در کدام سازمان گیر افتاده است؟,

شوی رسانه‌ای وزارت بهداشت بعد ۱۵ سال با اجرای ناقص قانون تعرفه گذاری

, شوی رسانه‌ای وزارت بهداشت بعد ۱۵ سال با اجرای ناقص قانون تعرفه گذاری,

پرداخت تعرفه پرستاری از ماه گذشته

, پرداخت تعرفه پرستاری از ماه گذشته,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه