اخبار داغ

نفت‌وگاز گچساران در قامت یک تیم مدعی/ نفتی‌ها در اندیشه صعود!+تصاویر

نفت‌وگاز گچساران در قامت یک تیم مدعی/ نفتی‌ها در اندیشه صعود!+تصاویر
تیم نفت‌وگاز گچساران می‌تواند با پوشش ضعف‌های خود و کسب پیروزی‌های بیشتر در بازی‌های خانگی بار دیگر به صدر جدول گروه دوم لیگ دو فوتبال باز گردد و مدعی شماره یک صعود به لیگ یک باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس؛ تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در رقابت های فصل جاری لیگ دو فوتبال کشور شروع بسیار امیدوارکننده و پر انگیزه ای از خود به نمایش گذاشته و نگاه فوتبال دوستان گچسارانی را به سمت خود معطوف کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در چند فصل گذشته حال و روز خوبی نداشت و از جمع تیم های مدعی صعود لیگ دو فاصله گرفته بود و عملکرد درخشان گذشته را هم نداشت، اما در این فصل با یک عملکرد خوب، مجددا رنگ و بوی تازه ای به خود و لیگ دو کشور داده است.

,

, ,

این تیم با جذب "داریوش یزدی"(بازیکن اسبق استقلال تهران)، مربی خوزستانی و نام آشنایی فوتبال کشورمان از همان ابتدا نشان داد که به دنبال ایجاد وضعیت متفاوتی برای فصل جاری است و داریوش یزدی با سابقه و تجربه فراوان برای دومین بار و پس از 6 فصل مجدد هدایت طلایی پوشان نفت را برعهده گرفت.

, ,

از این رو "داریوش یزدی" همانند سال 95، "افشین کمایی" را به عنوان دستیار اول کنار خود می دید و در این فصل علاوه بر او، مربی کارکشته و خوش فکری همچون "شهرام مهرپیما" را هم به کادر خود اضافه کرده تا در کنار دو مربی جوان و خوش آتیه بومی یعنی "نبی الله اسدی" و "علی رعیت" که سابقه شاگردی خود یزدی در همین تیم را هم داشتند و به همراه مکوندی که مربی دروازبان ها است؛ بازهم کادرفنی خوبی تشکیل داده باشند که این اقدامات نوید روزهای خوبی برای نفتی ها می دهد.

,

, ,

با این تفاسیر نیز درابتدای امر کادرفنی دست به خانه تکانی بزرگی در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران زد و در راس آنها، داریوش یزدی اقدام به برگزاری تست فنی از کلیه علاقمندان به فوتبال در استان و حتی کلیه استان های همجوار کرد و پس از برگزاری چندین جلسه در مدت زمان دو هفته، در یک فضای آزاد و سالم رقابتی چندین بازیکن را از بین حاضرین در تست فنی انتخاب کرده که در ادامه این بازیکنان به عضویت تیم در آمدند.

,

همچنین تست های فنی از بازیکنان فصل های گذشته هم انجام شد و در مجموع تعدادی از این بازیکنان توانستند نظر کادرفنی را برای حضور در تیم نفت و گاز در فصل جدید جلب کنند. با این وجود نیز شاگردان یزدی فصل را رویای و بسیار فراتر از حد انتظار آغاز کردند و در چهار بازی ابتدای فصل، چهار پیروزی پیاپی بدست آوردند و بر صدر جدول گروه دوم تکیه زدند.

, ,

, ,

کسب هر 12 امتیاز ممکن از چهار بازی ابتدای فصل و زدن 10 گل و تنها یک گل خورده، نفتی های گچساران را در قامت تیمی مدعی به سایر تیم های حاضر در گروه دوم رقابت های لیگ دو معرفی کرد.

,

بنابراین در ادامه کارهم زرد پوشان نفت وگاز گچساران، هفته پنجم در زمین تیم رده دومی شهرداری نوشهر به تساوی رسید و همچنان در یک رقابت تنگاتنگ صدر جدول را حفظ کرد. البته در هفته ششم و در یک بازی یک طرفه خانگی و در روزی نفتی ها یک پنالتی را هم از دست دادند، یک شگفتی رقم خورد و این تیم اسیر تیم شهرداری بندرعباس شد و با نتیجه یک بر صفر بازنده شد.

,

اما در هفته هفتم نفتی ها به گیلان رفتند و آنجا هم مغلوب تیم قدیمی و ریشه دار "داماش"شدند و صدرجدول را به تیم "شهیدقندی یزد" واگذار کردند، با این دو باخت پیاپی و کم شدن اختلاف نفتی‌ها با سایر رقبا، تنور رقابت در این گروه داغ تر از قبل شد.

, ,

با این وجود برخی تحلیل ها مبنی بر اینکه نفت وگاز می تواند به روند پیروزی بازگردد و دوباره صدرنشین شود، روحیه تیم را بالا می برد و درنتیجه شک و تردید را از کنار تیم برطرف می کند. نفتی‌ها در هفته هشتم در زمین حریف و در کرج، نمایش قدرت به راه انداختند و در یک بازی هوشمندانه و پر تلاش توانستند میزبان خود، "شهدای رزکان کرج" را با سه گل پشت سر بگذارند و با یک پیروزی درخشان سه بر صفر خارج از خانه، به کورس رقابت برای صعود و قهرمانی نیم فصل اول بازگردند.

,

, ,

شاگردان "داریوش یزدی" تا اینجای فصل از هشت بازی انجام داده شده خود، 5 پیروزی و 2 شکست و یک تساوی بدست آورده است و با 16 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و تاکنون یکی از مدعیان اصلی این گروه بوده است.

,

با توجه به این نمایش خوب در بازی های این فصل، تیم نفت و گاز گچساران می تواند با پوشش ضعف های خود و کسب پیروزی های بیشتر در بازی های خانگی بار دیگر به صدرجدول گروه دوم این رقابت ها بازگردد و مدعی شماره یک صعود از این گروه باشد.

, ,

گفتنی است دیدار بعدی این تیم در هفته نهم رقابت‌ها در روز سه شنبه 15 آذرماه و در  ورزشگاه شهدای گچساران در مقابل شهرداری بم خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه