اخبار داغ

قاتل دو بسیجی مشهدی: تحت تاثیر فضای مجازی بودم

قاتل دو بسیجی مشهدی: تحت تاثیر فضای مجازی بودم
«مجید رهنورد» در جلسه دادگاه گفت: راهم را اشتباه رفتم، قبول دارم اشتباه کردم و حس نفرت عمومی از کارم را درک می‌کنم. فکرم و باورهایم غلط بود. خود را قربانی فضای مجازی می‌دانم. در دلم بذر نفرت کاشته شده بود و برادرکشی کردم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «مجید رهنورد» در جلسه دادگاه گفت: راهم را اشتباه رفتم، قبول دارم اشتباه کردم و حس نفرت عمومی از کارم را درک می‌کنم. فکرم و باورهایم غلط بود. خود را قربانی فضای مجازی می‌دانم. در دلم بذر نفرت کاشته شده بود و برادرکشی کردم.

وی افزود: تصور می‌کردم این افراد دشمن‌ من هستند، چاقو را در دستم پنهان کرده بودم و نفهمیدم چه اتفاقی افتاد. تحت تاثیر فضای مجازی بودم و آن روز هنگام فرار با چاقو به هرکسی که می‌رسیدم حمله می‌کردم. می‌خواستم به ترکیه فرار کنم.

رهنورد ادامه داد: افراد دیگری هستند که ممکن است افکار اشتباه من را داشته باشند، باید به داد آن‌ها برسید. از هم‌سن‌های خودم می‌خواهم که هر چیزی را که شنیدند باور نکنند. من آزادی و جوانی خودم را تباه کردم. من خانواده‌های زیادی را داغدار کردم و الان منتظرم هرچه زودتر مجازات شوم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,

گفتنی است روز پنج شنبه 26 آبان ماه سال جاری، مجید رهنورد با سلاح سرد دو بسیجی به نام‌های شهیدان «دانیال رضا زاده» و «حسین زینال زاده » را در شهر مشهد به شهادت رساند و 4 نفر دیگر را مجروح کرد و سپس متواری شد. 28 آبان ماه اما در حالی که متهم از شهر مشهد گریخته بود، به همراه 3 تبعه خارجی در استان سمنان دستگیر شد.

3 آذرماه و یک هفته بعد از وقوع این جنایت، درودی دادستان مرکز استان خراسان رضوی از صدور کیفرخواست برای مجید رهنورد متهم پرونده به اتهام محاربه و ارسال پرونده به دادگاه انقلاب مشهد خبر داد.

امروز سه‌شنبه 8 آذرماه نیز، 5 روز بعد از صدور کیفرخواست، اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده این متهم برگزار شد دادگاه امروز به فاصله 10 روز بعد از بازداشت متهم تشکیل شده است.

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه