اخبار داغ

تهیه‌کننده برنامه‌های ورزشی صداوسیما؛

یک ملت حامی تیم ملی فوتبال است/ تیر رسانه‌های معاند به سنگ خورد

یک ملت حامی تیم ملی فوتبال است/ تیر رسانه‌های معاند به سنگ خورد
تهیه‌کننده برنامه‌های ورزشی صداوسیما با بیان این که تیر رسانه‌های معاند به سنگ خورد؛ گفت: یک ملت حامی تیم ملی فوتبال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی رجبی تهیه‌کننده برنامه‌های ورزشی صداوسیما در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به بازی امشب تیم ملی فوتبال کشورمان با آمریکا اظهار داشت: با بازی که تیم ملی کشورمان در برابر ولز انجام داد نه‌تنها امیدها برای کسب پیروزی در بازی با آمریکا افزایش‌یافته؛ بلکه انتظارات از تیم ملی برای صعود به مراحل بالاتر بیش‌ازپیش شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: در هفته‌های اخیر هجمه‌های زیادی از سوی رسانه‌های معاند و خارجی برای تحت‌الشعاع قراردادن تیم ملی صورت گرفت؛ اما درایت و هوشیاری بازیکنان تیم ملی و کادر فنی نه‌تنها این هجمه‌ها را خنثی کرد؛ بلکه موجب تقویت و همدلی بین بازیکنان شد.

,

رجبی به حمایت‌های همه‌جانبه مردم ایران از تیم ملی اشاره کرد و گفت: این روزها همه‌جا صحبت از تیم ملی فوتبال و دیدار با آمریکا است که انتظار برد شیرین را داریم.

,

وی 8 آذرماه را روز خوش یمنی برای فوتبال دانست و گفت: در چنین روزی بود که تیم ملی کشورمان با برتری تاریخی برابر تیم ملی استرالیا در خاک این کشور جواز حضور در جام جهانی 1988 را گرفت و انتظار داریم این برد شیرین بار دیگر تکرار شود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه