اخبار داغ

ملی‌پوشان فوتبال ایران چه گفتند؟!

کریمی: احساس بدی از شکست مقابل آمریکا داریم/ عزت‌اللهی: از هواداران‌مان معذرت می‌خواهیم

کریمی: احساس بدی از شکست مقابل آمریکا داریم/ عزت‌اللهی: از هواداران‌مان معذرت می‌خواهیم
بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از حذف از جام جهانی به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا از قطر؛ بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از شکست یک بر صفر مقابل تیم ملی آمریکا و حذف از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲، به اظهارنظر درباره شرایط بازی و عدم صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی پرداختند.

,

عزت‌اللهی: از هواداران‌مان معذرت می‌خواهیم

, عزت‌اللهی: از هواداران‌مان معذرت می‌خواهیم,

سعید عزت‌اللهی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: هواداران مانند همیشه ما را حمایت کردند و از آن‌ها معذرت می‌خواهیم. ما نتوانستیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنیم و شانسمان را از دست دادیم. فوتبال تمام شد اما زندگی ادامه دارد و درس خوبی برای ما شد. امیدوارم مردم ما را ببخشند. فقط می‌توانم بگویم معذرت می‌خواهم.

,

کریمی: فرصت خوبی را از دست دادیم

, کریمی: فرصت خوبی را از دست دادیم,

علی کریمی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: احساس بدی بعد از این شکست داریم. چون فرصت صعود به مرحله بعد را از دست دادیم و بدشانسی آوردیم. از فرصت‌ها استفاده نکردیم؛ اعتقاد دارم در آخرین لحظه یک فرصت گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم. داور می‌توانست در آن صحنه تصمیم بهتری بگیرد؛ تصمیم داور باعث شد این فرصت برای گل از ما گرفته شود. با این حال به آمریکا تبریک می‌گویم. نباید به گذشته نگاه کنیم و باید تمرکزمان روی آینده باشد تا بتوانیم این شکست را جبران و مردم را خوشحال کنیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه