اخبار داغ

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار:

۱۱ طرح نیمه تمام حوزه بهداشت در سبزوار نیازمند ۵۰ میلیارد تومان اعتبار است

۱۱ طرح نیمه تمام حوزه بهداشت در سبزوار نیازمند ۵۰ میلیارد تومان اعتبار است
سالاری زارع گفت : ۱۱ طرح نیمه تمام در حوزه بهداشت ودرمان وجود دارد که تکمیل آنها نیازمند ۵۰ میلیارد تومان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد سالاری زارع، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در گفت وگو با صبح توس؛ با اشاره به اینکه ۱۱ طرح نیمه‌تمام، در حوزه بهداشت و درمان شهرستان های زیر پوشش این دانشگاه در غرب خراسان، وجود دارد که برای تکمیل آنها به بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار، نیاز است اظهارداشت: تکمیل این پروژه ها می تواند نقش بسزایی در افزایش ارتقای سلانت جامعه داشته باشد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره بهاینکه به طور میانگین، میزان پیشرفت فیزیکی طرح های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، ۳۰ درصد است افزود : در صورت تخصیص اعتبار لازم سرعت ساخت وساز در  این طرحها افزایش پیدا کرده و در چرخه خدمات رسانی به شهروندان قرار خواهد گرفت.

,

سالاری با اشاره به برخی از پروزه های نیمه تمام افزود:مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی ابارش، حارث آباد و شهرک ابوذر سبزوار، البلاغ ششتمد، نقاب و حاجی آباد حاج صفر جوین، ریوند داورزن و مشکان خوشاب، از جمله این طرحهاست.

,

وی همچنین افزود: احداث پایگاه سلامت شهری رازی سبزوار و پایگاه سلامت شهری سلطان آباد خوشاب، برخی دیگر از طرح های بهداشتی در دست اقدام دانشگاه علوم پزشکی سبزوار است که دولت نگاه ویژه ای به تکمیل این طرح‌ها دارد. 

,

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در خصوص پیگیری برای تامین اعتبار این طرح تصریح کرد: در قانون برنامه و بودجه، اعتباراتی را از محل هدفمندی یارانه ها با عنوان محرومیت زدایی، برای تکمیل طرح ها پیش بینی شده که از این ردیف، اعتباری برای ۱۱ طرح نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، لحاظ شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه