اخبار داغ

من هم از گوشت و خون هستم و احساس دارم؛

اسکوچیچ: ۱۰ ترکیب هم می‌نوشتم؛ ترکیب کی‌روش مقابل انگلیس در آن جایی نداشت!

اسکوچیچ: ۱۰ ترکیب هم می‌نوشتم؛ ترکیب کی‌روش مقابل انگلیس در آن جایی نداشت!
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان به انتقاد از رویه فنی کارلوس کی‌روش پرداخت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان پیرامون حذف ملی‌پوشان ایرانی از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: بازی‌ها را تماشا کردم؛ در تیم ملی تغییرات زیادی وجود داشت و پای بسیاری از عوامل مختلف در میان بود. در بازی اول مقابل انگلیس ایران به شدت محتاط بود. اگر قرار بود ۱۰ ترکیب مختلف برای این مسابقه بنویسم، این ترکیبی که بود را حدس نمی‌زدم. من ۳ سال آن جا بودم اما بازیکنانی در جام جهانی بازی کردند که اصلاً در مسابقات مقدماتی جام جهانی حضور نداشتند.

,

وی در ادامه درباره بازی دوم برابر تیم ملی فوتبال ولز و پیروزی تیم ملی عنوان داشت: در اولی، ایران به شدت پرس شده بود، اگر ۱۰ آهنگ مختلف می‌نوشتم، حدس نمی‌زدم، و ۳ سال آن جا بودم. بازیکنانی بازی کردند که اصلاً در مسابقات مقدماتی بازی نکردند. در مسابقه دوم برابر ولز اما کارلوس کی‌روش ایران را به آن تیمی نزدیک کرد که در دوره آخر من بازی می‌کرد. من هم از گوشت و خون هستم و احساس دارم. تماشای بازی‌های ایران برایم سخت است زیرا باید آن جا می‌بودم، اما به اندازه کافی قوی هستم.

,

اسکوچیچ در پایان به ماجرای خروجش از تیم ملی هم اشاره‌ای داشت و گفت: آن چه هست، می‌توانم بگویم که قبلاً کمی از آن گذشته‌ام. در ماه سپتامبر اتفاق افتاد و تنش زیاد بود. مدام رئیس فدراسیون را عوض می‌کردند. در نهایت رئیسی آمد که قبل از من در فدراسیون بود و عملاً قرارداد و تعهد مالی را از بین برد.

,

بیشتر بخوانید؛

, , اسکوچیچ: تیم ملی باید هجومی و ریسکی بازی کند/ سردار آزمون از «ناکجاآباد» گل می‌زند!, اسکوچیچ: تیم ملی باید هجومی و ریسکی بازی کند/ سردار آزمون از «ناکجاآباد» گل می‌زند!]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه