اخبار داغ

ساخت ۷۱ واحد مسکونی برای محرومان توسط کمیته امداد و سپاه نهاوند

ساخت ۷۱ واحد مسکونی برای محرومان توسط کمیته امداد و سپاه نهاوند
توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه ناحیه نهاوند تعداد ۷۱ واحد مسکونی برای محرومان ساخته شده و تحویل آنها می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان؛ سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند در گفت و گو با خبرنگار ما، گفت: سپاه در راستای محرومیت زدایی اقدام به ساخت منازل مسکونی برای افراد نیازمند می کند که توسط گروه های جهادی و بسیج سازندگی احداث می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان, .,

وی اظهار داشت: در دو سال گذشته ۸ واحد مسکن برای محرومین توسط سپاه ساخته شده است و در اختیار آنها قرار گرفته است.

, .,

مختاری افزود: گروه های جهادی همچنین بیش از ۵۰ واحد مسکونی را در مناطق مختلف شهرستان که مربوط به محرومین تحت پوشش نهادهای حمایتی بوده اند مرمت و تعمیر کرده اند.

, .,

وی ادامه داد: امسال ساخت ۱۵ واحد با مشارکت کمیته امداد و بنیاد مسکن در برنامه داریم و تمام تلاش ما این است که تا پایان سال تحویل داده شود.

, .,

فرمانده سپاه نهاوند گفت: بسیجیان در عرصه های مختلف و در همه کارهای عمرانی حضور فعال دارند و اردوهای جهادی نیز تا پایان سال ادامه خواهد داشت که یکی از عرصه ها ساخت مسکن برای محرومان است.

, .,

محمد مرادی مدیر کمیته امداد نهاوند نیز در این خصوص گفت: ۱۳۸ خانوار در سطح شهرستان شناسایی شده اند که یا مسکن ندارند یا منازل آنها نیاز به نوسازی و بهسازی دارد.

, .,

وی اظهار داشت: براساس تفاهمی که با اداره کل شده است تعداد ۵۶ واحد سهمیه به شهرستان داده شده است تا انجام شود.

, .,

مرادی افزود: بر این اساس مبلغ ۶۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض به این عزیزان پرداخت می شود و مبلغ ۵۰ میلیون تومان هم به صورت وام قرض‌الحسنه به انها پرداخت می شود.

, .,

وی بیان کرد: همچنین توسط بنیاد مسکن هم مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به انها پرداخت می شود و سعی داریم تا پایان سال این ۵۶ واحد را به صاحبان تحویل دهیم.

, .,

۵۳۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد در نهاوند هستند.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه