اخبار داغ

استاندار هرمزگان:

تمام توان دشمن برای ضربه‌زدن به جامعه زنان به میدان آمده است/ توجه ویژه نظام اسلامی به جامعه بانوان را منصفانه می‌توان دید

تمام توان دشمن برای ضربه‌زدن به جامعه زنان به میدان آمده است/ توجه ویژه نظام اسلامی به جامعه بانوان را منصفانه می‌توان دید
دوستی با بیان اینکه نقش مادری و نقش زن در اسلام در بالاترین تراز دیده می شود گفت: دشمن تمام توان خود را برای ضربه‌زدن به جامعه زنان به میدان آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مهدی دوستی استاندار هرمزگان، در همایش بین‌المللی، مادران فاطمی، تربیت حسینی و تمدن نوین اسلامی با تجلیل از مقام زن، اظهارداشت: با تربیت حسینی و الگو گرفتن از حضرت زهرا سلام الله علیها می‌توان راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی را هموار کرد و این مهم را تحقق بخشید و بر همین اساس دشمن بر مبنای هراسی که از این تمدن دارد برروی واژه‌ی مادر متمرکز شده است چرا که زن و مادر در اسلام مقام شامخی دارد و انسان‌ساز و تمدن‌ساز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با اشاره به مراحل پنجگانه تمدن‌سازی گفت: افتخاری برای هرمزگان به شمار می‌آید که اولین همایش از این نوع به میزبانی این استان برگزار می‌شود و این امر اهمیت و جایگاه ویژه‌ی بانوان را روشن می‌کند.

,

دوستی تاکید‌کرد: پیوند همایش بین‌المللی مادران فاطمی، تربیت حسینی، تمدن نوین اسلامی، با نام شهیده فاطمه نیک، جلا و اهمیت مضاعفی به این رویداد بخشیده است و انتخاب این ایام که منتسب به حضرت زینب‌کبری سلام الله علیها است و پیام‌آور رشادت‌های این بانوی بزرگ در انجام رسالت کربلا، جلوه‌های مثبت ابن همایش را مضاعف می‌کند.

,

استاندار هرمزگان، افزود: نقش مادری و نقش زن در اسلام در بالاترین تراز یعنی جایی که حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله علیها قرار دارد دیده می‌شود و همین موضوع انتظاری که از زن برای نقش‌آفرینی در جامعه اسلامی وجود دارد را دوچندان می‌کند.

,

وی بیان‌کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، رشد مادی و معنوی جامعه زنان افزایش پیدا کرد چنانچه در بُعد معنوی شاهد بودیم که از دامان مادران این سرزمین شهیدان بسیاری برای میهن اسلامی جان‌فشانی کردند و در بُعد مادی نیز رشد چند ده درصدی حضور زنان در دانشگاه‌ها و مراکز علمی گواه این امر است و با توجه به نرخ بی‌سوادی جامعه زنان قبل انقلاب و جایگاهی بعد از انقلاب به دست آوردیم هر انسان منصفی می‌تواند توجه ویژه نظام اسلامی به جامعه زنان را ببیند.

,

دوستی اظهارداشت: نقشی که حضرت آقا به مقام زن می‌دهد  تربیت و رهبری انسان است و این اعطای نقش نشان می‌دهد که چرا زن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رشد می‌کند و علت آن در نگاه و جایگاهی است که رهبر نظام اسلامی به زنان، دختران و مادران می‌دهد.

,

استاندار هرمزگان با اشاره به بمباران ضدفرهنگی دشمن برای تاثیر بر جامعه زنان، خاطرنشان‌کرد: دشمن تمام توان خود را برای ضربه‌زدن  به جامعه زنان به میدان آورده است و ما هم در کنار عزیزان هستیم تا شرایطی را ایجاد کنیم که خواهران، همسران، دختران و مادران از این بمباران رهایی پیدا کنند، گرچه بانوان ما به لحاظ بصیرت همواره پیشرو بوده اند و ما باید به آن‌ها تاسی کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه