اخبار داغ

روئینگ قهرمانی آسیا| درخشش پاروزنان ایرانی در دور مقدماتی

روئینگ قهرمانی آسیا| درخشش پاروزنان ایرانی در دور مقدماتی
در ادامه مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در تایلند نمایندگان ایران ۳ رقابت مقدماتی دیگر شرکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از صبح امروز با شرکت ۱۶۹ ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و ۹۰ ورزشکار در رده سنی جوانان از ۱۸ کشور در پاتایا تایلند آغاز شد. تیم ایران نیز که در بخش بانوان و آقایان در این رقابت حضور دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در ادامه مسابقات ملی‌پوشان ایران در ۴ رقابت مقدماتی دیگر شرکت کردند.
,
,
نازنین ملایی در گروه دوم مقدماتی روئینگ تکنفره سنگین وزن بانوان با زمان ۸:۱۴.۳۷۱ دقیقه در رده نخست قرار گرفت و مستقیما راهی فینال شد.
,
,
ابوالفضل سطوتی و امیررضا عبدالی در روئینگ دونفره جوانان با زمان ۶:۵۲.۲۵۳ دقیقه سوم شدند و به شانس مجدد راه یافتند. در این رقابت نمایندگان هنگ‌کنگ، ژاپن، کره و سنگاپور حضور داشتند. رقابت شانس مجدد این ماده ظهر امروز برگزار می‌شود.
,
,
حمیدرضا رضوانی و شیرزاد قادری در دور مقدماتی روئینگ دونفره سنگین وزن مردان با حریفانی از چین، کره و اندونزی رقابت کردند و با زمان ۶:۴۱.۶۲۲ دقیقه با اختلاف هزارم ثانیه پس از نمایندگان اندونزی و چین سوم شدند. با این نتیجه نماینده کشورمان در این ماده راهی شانس مجدد می‌شود که ظهر امروز برگزار می‌شود.
,
,
مهسا جاور و نازنین ملایی در روئینگ دونفره سنگین وزن بانوان با حریفانی از ویتنام، چین، فیلیپین و هنگ‌کنگ رقابت کردند که در پایان با زمان ۷:۱۶.۰۱۸ دقیقه در رده نخست گروه خود قرار گرفتند و مستقیما به فینال A صعود کردند.
,
پیش از این نیز پاروزنان ایران در صبح امروز در دو ماده رقابت کردند.
,
,
در دور تعیین خط روئینگ چهارنفره سبک وزن بانوان تیم ایران با ترکیب شکیبا وقوفی، کیمیا زارعی، زینب نوروزی و مریم امیدی پارسا در مسابقه با نمایندگان فیلیپین، تایلند، ازبکستان، ویتنام و قزاقستان با زمان ۷:۰۰.۰۶۷ دقیقه در رده دوم قرار گرفت.
,
,
امیرحسین محمودپور در دور مقدماتی روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان در مسابقه با نمایندگان کره، چین، تایلند و هنگ‌کنگ در گروه اول با زمان ۷:۲۳.۷۵۲ دقیقه در رده نخست قرار گرفت و مستقیما به فینال A صعود کرد.
,
,
این مسابقات با رقابت ملی‌پوشان ایران در پاتایا تایلند در جریان است.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه