اخبار داغ

شهردار سرخس:

«سرخس» به استقبال بهار رفت

«سرخس» به استقبال بهار رفت
دانشی‌مقدم گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل آخر سال و فرصت مناسب به‌منظور ارائه تسهیلات و خدمات بیشتر به شهروندان و مسافران نوروزی، ستاد استقبال از بهار در شهرداری سرخس تشکیل و کار خود را آغاز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید دانشی‌مقدم، شهردار شهر سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل آخر سال و فرصت مناسب به‌منظور ارائه تسهیلات و خدمات بیشتر به شهروندان و مسافران نوروزی، ستاد استقبال از بهار در شهرداری سرخس تشکیل و کار خود را آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

شهردار سرخس تصریح کرد: در فرصت پیش رو تلاش داریم، خدمات بیشتر و نوینی همراه با زیباسازی مبلمان شهری و محیطی بانشاط و آرام‌بخش با کاشت گل و گیاه به شهروندان ارائه کنیم.

,

وی افزود: بازدیدهای میدانی از سطح شهر برای رفع مسائل و مشکلات، همچنین شست‌وشو و رنگ آمیزی مبلمان شهری، پاکسازی محله به محله، اصلاح سیستم‌های روشنایی پارک‌ها و میادین، گل‌کاری سطح شهر، ساخت المان‌های نوروزی و سفره‌های هفت سین، نقاشی و خطاطی دیواری، رنگ آمیزی المان‌های سطح شهر، رنگ آمیزی جداول و وسایل بازی و ورزشی پارک‌ها، خط کشی معابر و لکه‌گیری و آسفالت معابر سطح شهر، جمع‌آوری نخاله‌های سطح شهر، هماهنگی لازم با سایر ادارات و نهادها برای برنامه‌ریزی پروژه‌های عمرانی و حفاری‌های سطح شهر ازجمله اقدامات مهم ستاد استقبال از بهار شهرداری سرخس است.

,

دانشی‌مقدم خاطرنشان کرد: عید نوروز و آغاز تولد طبیعت چون سایر اعیاد اسلامی، از آداب و رسومی خاص اسلامی برخوردار است و این آداب و رسوم به شکل کلی در میان تمام اقوام ایرانی مرسوم است، در این راستا مجموعه شهرداری تلاش می‌کند، تمام اقدامات لازم برای بزرگداشت این رویداد را فراهم آورد.

,

شهردار سرخس در پایان با اشاره به نقش ویژه شهروندان گرامی برای ساختن شهری زیبا و در شان نام شهر سرخس از شهروندان درخواست کرد تا شهرداری را در امر آبادانی و توسعه شهر یاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه