اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:

خانه ویلایی به جای آپارتمان؛ در قالب نهضت ملی مسکن/ عملیات ساخت ۸ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان آغاز شد

خانه ویلایی به جای آپارتمان؛ در قالب نهضت ملی مسکن/ عملیات ساخت ۸ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان آغاز شد
عطاءالله اکبری گفت: علاوه بر پروژه های قبل طرح نهضت ملی مسکن در استان هم اینک عملیات ساخت هشت هزار واحد دیگر این طرح در زاهدان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عطاء الله اکبری، مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: برای اجرای این تعداد واحد مسکونی، ۱۱۳ هکتار زمین که پروانه ساختمانی آن نیز اخذ شده تامین شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصرهامون,

وی ادامه داد: سهمیه ساخت واحدهای مسکونی در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل در برنامه چهار ساله ۹۶ هزار و ۱۹۶ واحد است که تاکنون عملیات ساخت ۱۱ هزار و ۶۷۱ واحد آن آغاز شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه این استان هم از نظر ساخت، تامین زمین و هم پرداخت تسهیلات بانکی طرح نهضت ملی مسکن در رده برتر کشور قرار دارد، افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تلاش داریم تا پایان سالجاری حدود ۲ هزار واحد مسکونی این طرح مهم ملی را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

اکبری با اشاره به اهمیت احداث واحدهای ویلایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن گفت: به منظور برخورداری همه مردم از مزایای اجرای طرح نهضت ملی مسکن با پیگیری های صورت گرفته در شهرهای کوچک در صورت وجود زمین امکان ساخت واحدهای مسکونی به صورت ویلایی وجود دارد.

وی گفت: همچنین برای افرادی که به صورت شخصی واحدی را می‌سازند و یا برای سازندگان حرفه ای، این امکان فراهم شده است که با ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن تقاضای تسهیلات خودمالکی داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه خدمات روبنایی و زیرساختی بخشی از خود پروژه است که می‌بایست همزمان با اجرای طرح انجام شود، گفت: در طرح نهضت ملی استان پیش‌بینی‌های لازم برای سطوح خدماتی بعمل آمده است.

وی در خصوص خدمات شهری طرح نهضت ملی مسکن شامل فضاهای آموزشی، ورزشی، فرهنگی، درمانی در سیستان و بلوچستان گفت: در تمامی طرح‌های تفکیکی در استان، سطوح خدماتی بر روی نقشه‌ها بصورت تفکیکی دیده شده است.

اکبری اضافه کرد: براین اساس زمین را به دستگاه مربوطه تحویل می‌دهیم تا اقدام به ساخت خدمات شهری کنند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه