اخبار داغ

یارمحمدی:

ثبت ۱۹ میلیون تردد در محور های مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان

ثبت ۱۹ میلیون تردد در محور های مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان
رئیس مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان از ثبت هجده میلیون و ۸۴۶ هزار و ۲۴۰ تردد در محور های مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان طی ۸ ماهه نخست سالجاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، علیرضا یارمحمدی بیان کرد: بر اساس آمار های احصا شده توسط سامانه های تردد شمار محور های مواصلاتی جنوب استان،در این مدت،هجده میلیون و ۸۴۶هزار و ۲۴۰ تردد در محور های مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۰درصدی را نشان می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

وی افزود:پرتردد ترین محور ها در این بازه زمانی محور ایرانشهر به بمپور و بالعکس،منطقه آزاد چابهار به سه راهی نیکشهر و بالعکس و ایرانشهر به خاش و بالعکس بوده است.

رئیس مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان با اشاره به مشکلات پایانه ی مرزی ریمدان و نیاز به دو بانده شدن محور های منتهی به این پایانه گفت: افزایش تردد در محور های منتهی به این پایانه مرزی و حضور پر شور زوار پاکستانی در ایام اربعین در جنوب استان لزوم دوبانده شدن این مسیر را دوچندان کرده است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه