اخبار داغ

فرماندار بن:

مشاغل مزاحم و نیمه‌مزاحم شهر بن به فناوران منتقل شود/ لزوم خلع ید واحدهای راکد

مشاغل مزاحم و نیمه‌مزاحم شهر بن به فناوران منتقل شود/ لزوم خلع ید واحدهای راکد
بیگی گفت: مشاغل مزاحم و نیمه‌مزاحم در سطح شهر بن توسط شهرداری ساماندهی شده، متقاضیان راه‌اندازی در فناوران شناسایی و مسیر قانونی در واگذاری زمین انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ رضا علی بیگی فرماندار شهرستان بن در ساماندهی فناوران و مشاغل مربوط به آن گفت: مشاغل مزاحم و نیمه‌مزاحم در سطح شهر توسط شهرداری ساماندهی شده و متقاضیان راه‌اندازی در فناوران شناسایی و مسیر قانونی در واگذاری زمین انجام شود.
علی بیگی در ادامه افزود: واحدهای راکد در فناوران که زمین اخذ کرده و آغاز به کار نکرده‌اند طبق قانون عمل برخورد شده و خلع‌ید صورت پذیرد.
وی با اعلام اینکه زمین ها به منظور مشاغل فنی واگذار شده است، تأکید کرد: تغییر کاربری و تغییر مشاغل در زمین‌های واگذاری شده فناوران بدون روند و طی کردن مسیر قانونی ممنوع بوده و با متخلفین برخورد می‌شود.
فرماندار یادآور شد: ادارات و دستگاه‌های متولی درخصوص ساماندهی فناوران در چهارچوب قوانین و با انعطاف در راستای کمک به مردم و مشاغل فعال عمل کنند.
وی خاطرنشان کرد: خط کشی‌ها و تابلوهای راهنمایی و رانندگی جاده اصلی فناوران توسط شهرداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساماندهی و انجام شود.
علی بیگی در ادامه جلسه مطرح کرد: ورودی و خروجی فناوران به منظور جلوگیری از خطر و حوادث توسط کارشناسان و متخصصان بررسی و اصلاح شود.
وی در پایان جلسه بیان داشت: مصوبات جلسه باید در کوتاه ترین زمان و به صورت فنی و دقیق پیگیری و انجام شود و گزارش اقدامات به فرمانداری ارسال شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه