اخبار داغ

معاون سیاسی استاندار بوشهر:

امت اسلامی در راه نابودی جبهه کفر و جهالت عزتمندانه پیش می‌رود

امت اسلامی در راه نابودی جبهه کفر و جهالت عزتمندانه پیش می‌رود
پورات گفت: به فضل الهی این امت اسلامی و مردم شیعه مسلمان در راه پیشرفت، در راه قوی‌شدن، در راه اجرای احکام الهی و در راه نابودی جبهه کفر و جهالت عزتمندانه پیش خواهند رفت و فتنه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس اکبر پورات معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در همایش استانی زکات ضمن تقدیر از برگزاری این همایش اظهار داشت: برداشتن قدم های مشابه برای تبیین، تبلیغ و اجرای دستورات الهی بویژه زکات بعنوان یک فریضه‌ی بزرگ که مکرّراً در قرآن در کنار نماز از آن یاد شده است در جامعه ضروریست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

پورات در ادامه بیان داشت: ما بعنوان مسئولین این نظام بایست متعهد به ساختن ارزش های الهی در سطح جامعه باشیم. همه ما می بایست در جهت گسترش فعالیت‌های تبلیغی در نهادینه کردن فرهنگ پرداخت زکات تلاش و همت ویژه ای داشته باشیم. در این راستا شخصیت‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه و همچنین رسانه‌ها نقش جدی دارند.

,

وی خاطرنشان کرد: نهادینه شدن فرهنگ زکات در جامعه بخش عمده ای از مشکلات خصوصا مشکلات فقر را ریشه کن خواهد کرد.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان داشت: امروز دشمن دقیقا برمعیارهای دینی تمرکز یافته است و مستقیما دین اسلام را هدف قرار داده است. دشمن تلاش دارد تا تمرکز ما را در این حوزه از بین ببرد.

,

وی ادامه داد: در اتفاقات اخیر که در کشور رخ داد کلید واژه ها، ادبیات و رفتارهای اعتراضی را که دشمن آموزش داده بود را  به وضوح دیده اید که جنگ علنی با دستورات و احکام الهی را در دستور کار قرار داده اند.

,

دبیر شورای تامین استان افزود: امروز دشمن به این باور رسیده است که ایران اسلامی منافع و رویکرد های مستکبرانه و جاه طلبانه طراحی شده در اتاق فکر های الوده را به خطر می اندازد. دشمن می داند در منطق اسلام شکست معنای ندارد چراکه پیروز وعده الهی است و این خرده حرکت ها و برنامه ریزی ها نشانگر استیصال دشمن و در ماندگی او از این حقیقت واضح و علنی است.

,

وی ابراز داشت: امروز این جوانان و نوجوانای که دشمن در یک خطای واضح محاسباتی برای پیاده سازی برنامه های خود به ان ها دل بسته است فرزندان همانانی هستند که آنها را مفتضحانه در صحنه های مختلف نبرد شکست داده و به دریا ریخته اند.

,

این مقام مسئول تصریح کرد: به فضل الهی این امت اسلامی و مردم شیعه مسلمان در راه پیشرفت، در راه قوی شدن، در راه اجرای احکام الهی و در راه نابودی جبهه کفر و جهالت عزتمندانه پیش خواهند رفت و فتنه های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی خواهد نمود.

,

اکبر پورات خاطرنشان کرد: در دفاع از دین خدا، در دفاع از مردم و در دفاع از آرمان های امام و شهدا مستحکم و استوار خواهیم ایستاد و برای تحقق آن با اقدام جهادی پیش خواهیم رفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه