اخبار داغ

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور مطرح کرد؛

خواستن، شرط اول تحقق جامعه اسلامی / دولت کریمه با رسیدگی به نظام تعلیم و تربیت به سرانجام می‌رسد

خواستن، شرط اول تحقق جامعه اسلامی / دولت کریمه با رسیدگی به نظام تعلیم و تربیت به سرانجام می‌رسد
حجت الاسلام والمسلمین فاضل با بیان برای اینکه دولت کریمه محقق شود معین دو ویژگی نظام تعلیم و تربیت است، گفت: خواستن، شرط اول تحقق جامعه اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ‌فاضل، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور پیش از ظهر امروز چهارشنبه 9 آذرماه در همایش بین المللی مادران فاطمی، تربیت حسینی و تمدن نوین اسلامی اظهار کرد:  ماندگاری فرهنگ عاشورا و فرهنگ دین و دیانت به حضرت زینب(س)گره خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مدیر حوزه های علمیه خوهران کشور عنوان کرد:  مادران فاطمی و تربیت حسینی و تمدن اسلامی اولین تربیت یافته آن حضرت زینب(س) بودند که در مکتب فاطمه زهرا صدیقه طاهره سلام الله علیها ،تربیت شدند.

,

حجت الاسلام فاضل عنوان کرد: دو ویژگی و خصیصه بزرگی که دولت اسلامی و  همه ما متوقع آن هستیم و همه تلاش‌ها، پوشش ها نشستن ها و این همایش ها معطوف به هدف بزرگ این خواهد بود که علم و توسعه اسلام باید در اعزاز باشد و کفر و نفاق به اضمحلال کشیده شود و این خود به خود به ذلت کشیده نمی شود و باید اسلام را اعزاز داد.

,

وی مطرح کرد: از هنگامی که نظام خلقت مقرر شد کفر و نفاق دائما با یکدیگر در جنگ هستند تا انسان ها متوقف آرامش و امنیت پایدار باشند و امنیت پایدار نیست جز درون دولت کریمه که با آمدن حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار محقق شود.

,

 مدیر حوزه های علمیه کشور گفت:  برای اینکه دولت کریمه محقق شود معین دو ویژگی که اسلام در اعزاز قرار بگیرد و کفر نابود شود که این اتفاق میسر محقق شدن این دولت و سیر محقق شدن این تمدن بزرگ اسلامی در نظام تعلیم و تربیت است که امروزه ما سر سفره این خان گسترده نشسته ایم؛ کتابش و چه سنتش که نشات گرفته از قول و فعل و تعبیر نبی اکرم و خاندان بزرگوارش است.

,

حجت الاسلام فاضل بیان کرد: تلاش و کوشش تک تک من و شماست که در همین مسیر باید باشد و تربیت در دامنه‌های پر مهر و  محبت مادرانی است که از خوان گسترده فرهنگ حضرت زهرا سلام الله علیها که نبی مکرم اسلام او را مادر پدر لقب داد بنابراین تاثیر این الگو و اقتدای این شاخص های هدایت می تواند ما را در این مسیر قرار دهد.

,

وی افزود:  فرهنگ آقا اباعبدالله و همه معتقدان به آن ما باید در این مسیر قرار بگیریم که از دامن  پر مهر و محبت مادر آن و بر خوان گسترده این سنت الهی روز و شب نخواهیم داشت این دوره با دوره ما باید متفاوت باشد.

,

مدیر حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: مرحوم امام رضوان الله تعالی علیه که بعد از عراق نتوانست به کویت و به فرانسه به کشور بیاید رژیم پهلوی تمام راه ها را برای ورود امام به کشور بست فرودگاه بسته بود اعتصاب شده بود دولت مضمحل وقت اون روز قمپز های الکی هم در می کرد؛ اما شعارهای مردمی بود که خمینی خمینی قلب ما باند فرودگاه توست و چون ما مردم خواستیم امام را آوردیم و امام آمد با همه مشکلات همه سختی ها همه محدودیت‌ها از همه  تحریم‌هایی که اتفاق افتاده ما خواستیم و شد.

,

حجت الاسلام فاضل با بیان اینکه در تحقق جامعه اسلامی و تمدن اسلامی و این دولت کریمه شرط اول خواستن ماست، گفت:تکان خوردن ماست که ما بخواهیم بر سر این خان گسترده مهمان معارف حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و آقا اباعبدالله الحسین و همه اخلاق بزرگوار باشیم تا بتوانیم با این فرهنگ امام عصر(عج)ظهور کنندو  به امید آن روز که فردای ما بهتر از امروز ما و فردای ما از فردای ما بهتر باشد تا بتوانیم جذب رضایت حضرت حق و تعجیل در ظهور آن حضرت و تحقق تمدن اسلامی با وجود این بزرگوار محقق شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه