اخبار داغ

۱۰ هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی کرمانشاه هستند

۱۰ هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی کرمانشاه هستند
ایرج بهرامی گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی بزرگترین تشکل خصوصی بخش کشاورزی است که در استان کرمانشاه حدود ۱۰ هزار عضو دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج بهرامی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بزرگترین تشکل خصوصی بخش کشاورزی است که در استان کرمانشاه حدود 10 هزار عضو دارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه افزود: این سازمان به عنوان مرکزی برای ساماندهی، مهارت آموزی فارغ التحصیلان دانشکده کشاورزی جهت و فراهم نمودن زمینه حضور آنها در مراکز تولید و خدمات و مزارع کشاورزی در حال انجام فعالیت است.

وی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی حدود 21 ساله که تشکیل شده، خاطرنشان کرد: تعدادی از اعضای سازمان در دستگاههای دولتی و خصوصی مشغول بکار و تعدادی هم جویای کار هستند.  

بهرامی با اشاره به اینکه تعداد 230 مرکز خدمات غیردولتی در دهستانهای سطح استان فعال است، گفت: از این تعداد 68 مرکز چند منظوره با حضور اعضای نظام مهندسی مشغول ارائه خدمات به کشاورزان هستند.

وی با بیان اینکه، سازمان نظام مهندسی از محدودیت استانی خارج شده و به صورت شبکه‌ای مشغول به کار است، گفت: در هر مرکز خدمات کشاورزی به طور میانگین 7 کارشناس کشاورزی حضور دارد.

وی با بیان اینکه کرمانشاه قطب کشاورزی است، گفت: کارشناسان باید درکنار تولید کنندگان قرار بگیرند؛ که هم کارشناسان از تجربه‌های چندین ساله تولیدکنندگان استفاده کنند و هم آنها از علم و روز و فناوری‌های جدیدی که یک جوان تحصیل کرده به آن رسیده استفاده کنند.

بهرامی در ادامه به بخشی از خدمات اعضای سازمان اشاره کرد و گفت: خدمات مشاوره ای، نظارت بر اجرای طرحها، صدور و تمدیدمجوزها، و ارائه آخرین یافته های علمی پژوهشی به کشاورزان از جمله وظایف این سازمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه