اخبار داغ

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان:

۹ دستگاه ماینر غیرمجاز در شهر زاهدان کشف شد

۹ دستگاه ماینر غیرمجاز در شهر زاهدان کشف شد
خلیل عوض زاده گفت: طی اقدامی عملیاتی توسط پرسنل این شرکت و ماموران نیروی انتظامی، ۹ دستگاه ماینر غیرمجاز در شهر زاهدان کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از عصرهامون، خلیل عوض زاده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: سه دستگاه ماینر از یک واحد مسکونی و ۶ دستگاه ماینر از یک مرکز تجاری در سطح شهر زاهدان کشف و ضبط شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

وی افزود: با توجه به سهم بالای مصرف برق دستگاه‌های ماینر، کشف مراکز غیرمجاز تولید رمز ارز از برنامه‌های مهم این شرکت است. 
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دستگاه‌های‌ ماینر، علاوه‌بر مصرف بالای برق، باعث فشار مضاعف بر شبکه توزیع، ایجاد نوسان در شبکه و در نهایت خسارت به لوازم برقی مشترکان می‌شود.
 
عوض زاده با بیان اینکه همراهی و ارائه گزارش‌های مردمی نقش مهمی در شناسایی و کشف مراکز غیرمجاز رمز ارز دارد، گفت: عموم هم استانی ها می‌توانند اطلاعات خود درباره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز را در سامانه "سمات" شرکت توانیر یا تماس با دفتر حراست شرکت توزیع برق استان به شماره ۳۱۱۳۷۱۰۴ و یا سامانه ۱۲۱ ثبت نمایند.
 
وی از ارائه پاداش به معرفی کنندگان مراکز غیرمجاز رمز ارز خبر داد و خاطر نشان کرد: عاملان کشف و معرفی این مراکز طبق دستورالعمل شرکت توانیر پاداش دریافت خواهند کرد.

این مسئول گفت: هر دستگاه ماینر معادل یک دستگاه کولر گازی ۲۴ هزار، مصرف برق دارد که این مهم فشار بسیار زیادی را به شبکه تحمیل و زمینه آسیب جدی به تجهیزات شبکه و لوازم برقی شهروندان را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه