اخبار داغ

دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان:

افرادی که اسیر زرق و برق زندگی غربی نشدند آزادی دارند

افرادی که اسیر زرق و برق زندگی غربی نشدند آزادی دارند
افتخاری گفت: کسانی که به دستور استکبار جهانی در یکی از روزهای گرم مردادماه، جمعی از حاجیان را به شهادت رساندند همان‌هایی هستند که امروز شعار زن زندگی آزادی سر می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ دکتر لاله افتخاری دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان و مشاور امور بانوان در کمیته امداد امام خمینی(ره) در همایش مادران فاطمی، تربیت حسینی، تمدن نوین اسلامی اظهار کرد: در خصوص ایثارگری شهدا بار سنگین به دوش داریم، لذا به نیابت از همه شهدا به ویژه شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهیده فاطمه نیک در این همایش دورهمی شده ایم.

وی افزود: شهدا در جای جای کشور ایران اسلامی حضور دارند حتی در روستای کوچکی مثل هرمز. شهیده فاطمه نیک که هشت شهید در دامان خود پرورش داد و خود نیز در مکه به مقام رفیع شهادت نائل شد.

دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان و مشاور امور بانوان در کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کسانی که به دستور استکبار جهانی در یکی از روزهای گرم مردادماه، جمعی از حاجیان را به شهادت رساندند همان‌هایی هستند که امروز شعار زن زندگی آزادی سر می‌دهند.

افتخاری ادامه داد: کسانی که حیات جاودان پیدا کردند موفق هستند، افرادی که اسیر زرق و برق زندگی غربی و استکبار و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی نشدند آزادی دارند.

وی به فلسفه برگزاری همایش مادران فاطمی، تربیت حسینی، تمدن نوین اسلامی اشاره و  تصریح کرد: اندیشه برگزاری همایش مادران فاطمی تربیت حسینی تمدن نوین اسلامی، تحت قبه سیدالشهدا بسته شد، لذا تصمیم لازم اتخاذ شد به برای اجرای آن اقدام کردیم.
راه شهدا ادامه دارد و هرگز پرچم شهدا را بر زمین نمی‌گذاریم و اجازه طمع ورزی به دشمنان اسلام و نظام مقدس و انقلاب اسلامی ایران نمی‌دهیم لذا رسالت خانواده شهدا در مسیر سنگین‌تر است.

دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان و مشاور امور بانوان در کمیته امداد امام خمینی(ره) در پایان بیان داشت: برای نخستین بار در کشور، بندری به نام یک بانوی شهید نامگذاری شد، جزیره‌ هرمز به نام شهیده فاطمه نیک نام گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه