اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

تشکیل مجامع محلی گامی مهم در مسیر تحقق دولت اسلامی است

تشکیل مجامع محلی گامی مهم در مسیر تحقق دولت اسلامی است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تشکیل مجامع شهرستانی، استانی و شوراهای محلی از مهمترین قدم‌ها برای طراحی نرم‌افزارها و مجاهدت در مسیر عملیاتی کردن دولت اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در اجلاس مجمع بسیجیان استان تهران که در سالن شهید جنگروی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) برگزار شد، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران صاحب سرنوشت خود شد، در دوره پهلوی اول متاسفانه استعمار پیر انگلیس در فرآیندی از دوران قاجار شروع شده و در کشور لانه کرده بود، تا جایی که برای کشور ما پادشاه تعیین می‌کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی بیان کرد: در حکومت رضاخانی دوران دردناکی در کشور ما سپری شد و با عملیاتی شدن توطئه‌های استعمار پیر در کشور، اوج فاجعه به نمایش درآمد تا آنجا که صدای حق‌طلبی در این دوره از سر راه برداشته می‌شد.
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه حکومت محمدرضا پهلوی نیز از دوره‌های دردناک و تاریک در کشورمان بود، ادامه داد: از زمان پیروزی انقلاب آمریکایی‌ها همواره کوشیده‌اند به اصطلاح مواضع از دست رفته را بازپس گیرند.
,
سردار سلیمانی فتنه اخیر را یکی دیگر از توطئه‌های دشمن علیه ملت و کشور ایران دانست و افزود: اگر ملت‌ها در چنین شرایطی آگاهی و هوشیاری کامل نداشته باشند دچار صدمات راهبردی می‌شوند، اما ملت ایران بیدار، آگاه به مسائل، بصیر و دارای تفکر راهبردی است که با تمسک به روحیه مقاومت و پایداری در مقابل نظام سلطه ایستادگی کرده است.
,
وی با مهم خواندن شناخت عمق راهبردها و تاکتیک‌های دشمن، خاطرنشان کرد: دشمن در مقابله با نظام جمهوری اسلامی از مسیر لشکرکشی و اعمال قدرت سخت ناتوان و عاجز مانده تمرکز خود را روی جنگ ترکیبی با اولویت نبرد رسانه‌ای، اغواگری، تحریف و عملیات روانی برای فریب ملت و همراه کردن برخی از مردم با خود متمرکز کرده است.
,
 
,
اذعان آمریکا و اسرائیل به شکست در فتنه اخیر
, اذعان آمریکا و اسرائیل به شکست در فتنه اخیر, اذعان آمریکا و اسرائیل به شکست در فتنه اخیر,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: البته در این فتنه نیز آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به شکست خود اعتراف و اذعان کردند و شکوه پایداری ملت ایران به نمایش درآمد، ملتی که در بیش از چهار دهه مظلومانه رویاروی نظام سلطه ایستاده است.
,
سردار سلیمانی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی به ویژه در انتخابات ۱۴۰۰ دولت مردمی روی کار آمده و در مسیر اصلاح برخی ناکارآمدی ها و مدیریت مشکلاتی حرکت می‌کند که محصول توجه به تفکر اقتصاد غربی در دولت‌های گذشته است.
,
وی تصریح کرد: بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی موسسات مطالعات راهبردی و اقتصادی معتبر دنیا، رتبه اقتصادی، رشد اقتصادق و درآمد ناخالص ایران افزایش یافته و کشورمان در زمره ۲۰ کشور برتر دنیا در حوزه تولید ناخالص قرار گرفته است.
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: از سویی راهبرد دشمن در اعمال تحریم‌ها با شکست مواجه شده که صدور و فروش نفت از آن جمله است، زمانی کشور ما را در زمینه بنزین تحریم می‌کردند و امروز شاهکار ستاره خلیج فارس به دست فرزندان ملت ایران، علاوه بر بی‌نیازی کشور از واردات بنزین شرایط صادرات را فراهم آورده است.
,
سردار سلیمانی با اشاره به پیشرفت‌های حیرت برانگیز و خیره‌کننده علمی کشورمان در زمینه‌های نظامی، پزشکی، فنی، مهندسی و ... اظهار کرد: دشمنان تاب دیدن پیشرفت‌ها و موفقیت‌های ایران را ندارند، بنابراین قرار بود توطئه آمریکایی صهیونیستی با آغاز فصل دانشگاه‌ها و مدارس از هفته دوم مهر ماه آغاز شود، اما مرگ مهسا امینی و تسلط بر امواج رسانه‌ای و فعال شدن سازمان‌های جاسوسی زمان آن را به جلو انداخت.
,
 
,
نقش‌آفرینی ۴۷ کشور دنیا در توطئه علیه ایران
, نقش‌آفرینی ۴۷ کشور دنیا در توطئه علیه ایران, نقش‌آفرینی ۴۷ کشور دنیا در توطئه علیه ایران,
وی با تاکید بر نقش‌آفرینی ۴۷ کشور دنیا در این توطئه، تشریح کرد: بنابراین جنگ ترکیبی تمام عیار علیه ملت بزرگی که برای تسلط بر سرنوشت خود توانست نظام علوی و عاشورایی جمهوری اسلامی را در این سرزمین راهبردی بنیان نهد، به راه افتاد.
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را گام نخست در چهل سال نخست انقلاب و بیانیه گام دوم را راهبرد جمهوری اسلامی برای تحقق دولت اسلامی در چهل سال دوم دانست.
,
سردار سلیمانی عنوان کرد: در بیان دستاوردهای انقلاب علاوه بر ساقط کردن رژیم پهلوی و خارج کردن سرزمین راهبردی از دست انگلیس و آمریکا، باید به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و بر هم خوردن جغرافیای قدرت و تغییر مفهوم قدرت اشاره کرد.
,
وی تحقق دولت اسلامی را به معنای تکامل نمونه جذاب و تمدنی جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی در گام دوم باید ذیل تحقق دولت اسلامی تکامل یابد چرا که با تحقق دولت اسلامی، شکل‌گیری جامعه اسلامی اتفاق می‌افتد.
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تشریح کرد: تشکیل مجامع شهرستانی، استانی و شوراهای محلی از مهمترین قدم‌ها برای طراحی نرم‌افزارها و مجاهدت در مسیر عملیاتی کردن دولت اسلامی است.
,
سردار سلیمانی اضافه کرد: با پای کار آوردن ظرفیت‌های مردمی و بسترسازی برای نقش‌آفرینی نخبگان، جوانان و اندیشمندان برای حل مسائل اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، دفاعی و ... می‌توان به حرکت پرشتاب در مسیر تحقق دولت اسلامی کمک کرد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه