اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع‌) استان تهران:

بسیج میدان‌دار حماسه‌ها و مصداق تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها است

بسیج میدان‌دار حماسه‌ها و مصداق تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها است
جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع‌) استان تهران گفت: بسیج با میدان‌داری در همه عرصه‌ها از جان و سرمایه وجودی خود مایه گذاشته و مصداق تام تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار قربان محمد ولی‌زاده صبح امروز در اجلاس مجمع بسیجیان استان تهران که در سالن شهید جنگروی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با ژرف‌اندیشی و نگاه ملکوتی به یک شاهکار بزرگ دست زد و نهاد بسیج را تشکیل داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی بیان کرد: با گذشت زمان و بررسی ابعاد وقایع و شکوه حماسه‌های بسیج درمی‌یابیم تدبیر و که با خلاقیت امام راحل در تشکیل بسیج به طرز معجزه‌آسایی مشکلات حل می‌شوند.
,
 
,
جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع‌) استان تهران عنوان کرد: بسیج با میدان‌داری در همه عرصه‌ها از جان و سرمایه وجودی خود مایه گذاشته و مصداق تام تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها است.
,
 
,
سردار ولی‌زاده تاکید کرد: در دفاع مقدس و هنگامه‌ای که دشمنان جنگ جهانی تمام عیار را علیه کشورمان به راه انداختند، بسیجیان در کنار دیگر نیروهای مسلح با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل بی‌محابا پا در میدان خطر گذاشتند و اینگونه شد که ملت و کشور ایران با پیروزی این جنگ جهانی را پشت سر گذاشت.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه باید از ذخائر دفاع مقدس در همه عرصه‌ها و موضوعات به ویژه حل مشکلات سخت و لاینحل بهره‌برداری کرد، افزود: با حضور بسیج در حوادث طبیعی و غیر مترقبه از جمله سیل امسال در برخی شهرستان‌های استان تهران، حجم مشکلات و خرابی‌های سیل از میان برداشته شد و مردم به روال طبیعی زندگی خود بازگشتند.
,
 
,
جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع‌) استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش بسیج در فتنه و اغتشاشات اخیر، ادامه داد: در فتنه اخیر که همه دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی هم قسم شده بودند، اکثر شهدا از جمع بسیجیانی بودند.
,
 
,
سردار ولی‌زاده تصریح کرد: دشمنان دریافته‌اند که ملت و کشور ایران با عبور از مشکلات اقتصادی، معضلات را از پیش روی برداشته و با سرعت بالا در حال افزایش مراودات با کشورهای قدرتمند و خنثی‌سازی تحریم‌ها است.
,
 
,
وی اظهار کرد: دولت مردمی سیزدهم تنها به رفع تحریم‌ها چشم ندوخته و با بسیج منابع، امکانات و ثروت‌های داخلی در مسیر توسعه کشور و عبور از مشکلات در حرکت است.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه