اخبار داغ

معاون حمل و نقل و کنترل ترافیک شهرداری کرمانشاه:

انجام مطالعات ترافیک جامع شهر کرمانشاه/ با بی‌نظمی ترافیکی مواجهیم

انجام مطالعات ترافیک جامع شهر کرمانشاه/ با بی‌نظمی ترافیکی مواجهیم
افشین لرزنگنه گفت: بدلیل عدم توقفگاه های مناسب و عدم استفاده مردم از وسایل نقلیه عمومی در سطح شهر کرمانشاه با بی نظمی ترافیکی مواجه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین لرزنگنه در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: بدلیل عدم توقفگاههای مناسب و عدم استفاده مردم از وسایل نقلیه عمومی در سطح شهر کرمانشاه با بی نظمی ترافیکی مواجه هستیم.

معاون حمل و نقل و کنترل ترافیک شهرداری کرمانشاه افزود: با توجه به اینکه معابر شهر کرمانشاه در بافت های قدیمی و فرسوده کم عرض هستند جوابگوی این همه حجم ترافیک نیست، بنابراین در تردد و توقف وسایل نقلیه مشکل وجود دارد.

وی با بیان اینکه سرعت تردد در سطح شهر 15 تا 20 کیلومتر است، افزود: بایستی سرعت تردد به 25 تا کیلومتر افزایش یابد که به حد استاندارد برسد.

لرزنگنه تصریح کرد: در خصوص رفع مشکل توقف در مناطق پرتردد شهر از جمله خیابان مدرس نیازمند توسعه پارکینگهای عمومی هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امسال ۱۷ دستگاه دوربین‌ پایش سرعت در بزرگراه ها نصب شده که موجب امنیت ترافیکی و کاهش تخلفات و تصادفات می شود.

لرزنگنه همچنین با اشاره به تاثیر تقاطع های غیر همسطح در روان سازی ترافیک، عنوان کرد: ایجاد تقاطع های غیر همسطح می تواند به کاهش بار ترافیکی و تسهیل تردد کمک کند لذا ساخت دو تقاطع میدان آزادگان و دیزل آباد هم در دستور کار بعدی قرار دارد.

به گفته این مسئول بازنگری مطالعات جامع در خصوص ترافیک شهر کرمانشاه با همکاری اساتیدی از دانشگاه رازی در حال انجام است که اجرای آنها باعث بهبود وضعیت ترافیک شهرخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه